مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت کنترل تردد مترو صادراتی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

گیت کنترل تردد مترو را از کجا بخریم؟مشخصات گیت کنترل تردد متروگذرگاه  hp102  پیشنهاد ما به مشتریان
گیت کنترل تردد مترو

بهترین تولید کننده گیت کنترل تردد مترو، در سطح ایران با کیفیت استاندارد جهانی و موتور قوی ایتالیایی همچنین درب شیشه ای نشکن، عرضه می گردد.

گیت کنترل تردد مترو را از کجا بخریم؟

خدمات پس از فروش و گارانتی  همیشه در خرید گیت تردد شرط نیست. چه بسا برخی از گذرگاه های تردد، آغاز نقص پیدا کردنشان، دقیقا مصادف می شود با پایان گارانتی، در آن زمان است که خدمات پس از فروش تازه کار خود را برای تعویض قطعات آغاز و هزینه بری آغاز می کند. برای همین موضوع است که با قید ضرب المثل مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید، شما رای به پیشنهاد رویت حضوری در محل هایی که سالها پیش گیت ورود و خروج در آنجا نصب گردیده است دعوت می کنیم.

گیت کنترل تردد مترو

مشخصات گیت کنترل تردد مترو

این گیت به گیت تردد شیشه ای یا گیت تندرو و ی گیت کنترل تردد  پر سر عت هم معروف است که به مدل اسلایدی یا  گیت پروانه ای، باله ای یا فلپ تقسیم می شود. از دلایل پر استفاده بودن آن در متروهای درون و برون شهری،  این است که مدیریت را خیلی سریع انجام می دهد؛ و ازدحام را به حداقل می رساند. سنسور گیت که در بدنه داخلی هر راهرو قرار می گیرد، باید خیلی حساس باشد و لحظه ورود و خروج را خیلی سریع تشخیص دهد تا علاوه بر اینکه به سرعت درب کمک نماید، مانع ماندن مسافرین و افراد لای درب گردد.
شکیل بودن گیت هم به دلیل اینکه در  منظر شهری  موثر است بسیار اهمیت دارد.استحکام گیت که بدنه و شیشه را شامل می شود بسیار مفید است.

گیت کنترل تردد مترو

گذرگاه  hp102  پیشنهاد ما به مشتریان

بسته به نیاز متقاضین به آنان دستگاه های کنترل تردد را پیشنهاد می دهیم ولی اولین پیشنهاد ما به آنان برای تهیه گیت کنترل تردد مترو، مدل  hp 102  است که در هر دقیقه ۴۵ نفر امکان گذر از آن را دارند. موتور این سیستم ، ایتالیایی ضخامت بدنه ۲ میلیمتر و صخامت شاسی آن ۱۸ میلیمتر که هم شاسی و هم بدنه از استیل می باشد، که به تنهایی استحکام آن را به معرض نمایش و زورآزمایی با رقبای خارجی خود می گذارد. اتصال به اعلان حریق ، عایق بودن گیت در مقابل اشعه های مخرب، سنسور های قوی، عیب یاب هوشمند ،نشان گرهای ورود و خروج برای راهنمایی و هدایت، قابلیت نصب انواع اکسس کنترل اکسترنال و اینترنال و ابعاد استاندارد که در ادامه به صورت تصویری  ملاحظه خواهید نمود از قابلیت های این دستگاه است.
در بازار گیت کنترل تردد  hp102  در ۲ مدل کناری و میانی وجود دارد.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید