مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت کنترل تردد تمام قد /مرکز پخش با خدمات پس از فروش

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

تفاوت گیت کنترل تردد ورزشگاهی با گیت کنترل تردد تمام قد؟مشاوره پیش از خرید گیت کنترل تردد تمام قد برای ورزشگاه گیت کنترل تردد تمام قد برای چه مکان هایی مناسب است؟نحوه عملکرد گیت عبور و مرور تمام قد
گیت کنترل تردد تمام قد

گیت کنترل تردد تمام قد در واقع از امنیتی ترین گیت موجود در بازار محسوب می شود . شما می توانید این گیت را با قیمت ارزان و با کیفیت مناسب تهیه کنید. گیت کنترل تردد تمام قد در واقع برای مکان هایی که دقت بالا در کنترل تردد نیاز دارد استفاده می شود. برای خرید گیت کنترل تردد تمام قد بعد از خواندن این پست و مراجعه به مطالب دیگر این سایت با ما تماس بگیرید.

تفاوت گیت کنترل تردد ورزشگاهی با گیت کنترل تردد تمام قد؟

سئوالی که برای مخاطبین پیش می آید این است که آیا بین گیت کنترل تردد تمام قد با گیت ورزشگاهی تفاوتی وجود دارد؟ تیم کنترل تردد این سئوال را نقض می کند. مثلا در بازار رسم شده به گیت کنترل تردد شیشه ای، گیت کنترل تردد مترویی می گویند که این هم از نظر فنی اشتباه است.
در واقع نمی توان در همه ورزشگاه ها از گیت کنترل تردد تمام قد استفاده کرد. دلیل این ادعا را در عنوان بعدی بخوانید.

مشاوره پیش از خرید گیت کنترل تردد تمام قد برای ورزشگاه


معمولا ورزشگاه ها مکانی هستند که در صورت عدم مدیریت زمینه ایجاد نا امنی و آشوب را دارند. این مسئله در همه نقاط جهان ملموس است. برای همین مهمترین اقدام پیش از خرید گیت کنترل تردد، میزان حساسیت و امنیت سنجی آن مکان یا ورزشگاه است. شاید حساسیت و تدابیرامنیتی برای برگزاری مسابقات شطرنج به مراتب کمتر از برگزاری یک مسابقه فوتبال و یا کشتی کج باشد.
برای همین در برخی از ورزشگاه ها گیت کنترل تردد تمام قد نیاز است و برخی دیگر گیت کنترل تردد میله ای یا شیشه ای اکتفا می کند.

گیت کنترل تردد تمام قد برای چه مکان هایی مناسب است؟

گیت کنترل تردد تمام قد معمولا برای مکان هایی با امنیت بالا از قبیل زندان ها، مراکز نگهداری اسناد حساس و محرمانه، سفارت خانه ها، آسایشگاه های اعصاب و روان با درجه حساسیت بالا، استادیوم های ورزشی، از نمونه آن است. اطمینان به این گیتها به این خاطر بالاست، چون امکان تردد از بالای آن وجود ندارد و رفت و آمد از آن به کندی صورت می گیرد.

گیت کنترل تردد تمام قد

نحوه عملکرد گیت عبور و مرور تمام قد

این گیتها معمولا به صورت پره ای (باله ای) ساخته می شود، و هر بار یک نفر می تواند وارد محدوده استحفاظی شود و در این حالت امکان تردد فرد دیگری وجود ندارد.
بدنه محکم و فولادی گیت،امکان هماهنگی و یکپارچه سازی آن با دستگاه حضور و غیاب، اکسس کنترل، قرائت گر، تشخیص چهره واثر انگشت موجب افزایش کارایی این دستگاه گردیده است.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید