مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت کنترل تردد ایرانی برای ارگان ها و سازمان ها

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

معرفی چند گیت کنترل تردد ایرانیگیت کنترل تردد ایرانی ضدعفونی کننده دستچرا گیت کنترل تردد ایرانی بخریم؟
گیت کنترل تردد ایرانی

مرکز فروش انواع گیت کنترل تردد در ایران / بسیاری از سازمان ها و شرکتها تمایل دارند تا گیت کنترل تردد ایرانی و تولید ملی خریداری کنند.
سالهاست که مسئولین کشور بر تولید ملی و جهش تولید تاکید دارند و نقطه پیشرفت جامعه را در تولید داخلی می بینند. برای همین کارخانه های مختلف نهایت تلاش خود را در این خصوص از سر گرفته اند.
گیت کنترل تردد ایرانی از نمونه بارز یک تولید ملی موفق است. چرا که هم از نظر قیمت گیت کنترل تردد و همچنین کیفیت آن تناسب و تعادل را مشاهده می کنیم.
کیفیت گیت کنترل تردد ایرانی صادرات آن را نیز در پی داشته است.

معرفی چند گیت کنترل تردد ایرانی

گیت های ایرانی به نسبت خارجی خود ارزانتر و نکته مهم اینکه کیفیت و استاندارد قابل قبولی دارد. کیفیت بدنه و سیستم الکترونیک این دستگاه از مهمترین بخش های گیت عبور و مرور هستند.
گیت کنترل ترددhp102 که یک گیت شیشه ای (مترویی) است ازنمونه گیتهای کنترل تردد پرفروش ساخت ایران محسوب می شود. این گیت با درب های کشویی شیشه ای بسیار مقاوم، قابلیت تردد 50 نفر در هر دقیقه را دارد و می تواند به کنترل تردد دقیق آنها بپردازد.
این گیت معمولا برای اماکنی مانند مترو، شرکت ها،سازمان ها،مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه استاندارد، و آیتم های ورود و خروج(از یک طرفه بسته ، از دو طرفه بسته یا باز) از خصوصیات این دستگاه است. نکته دیگر اینکه دستگاه حضور و غیاب hp102 قابلیت یکپارچه سازی بادستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد را دارد.و قرائتگرهایی مجهز به انواع کارت مایفر، و یا اسکنر اثرانگشت به آن متصل می شود.

گیت کنترل تردد ایرانی

گیت کنترل تردد ایرانی ضدعفونی کننده دست

از دیگر گیتهای ایرانی می توان به گیت کنترل تردد ضدعفونی کننده دست اشاره نمود که همزمان با شیوع ویروس کرونا تولید گردید. این گیت به شکل میله ای طراحی شده است. دلیل اینکه این گیت کنترل تردد 3شاخه است، کنترل دقیق تر برای اطمینان خاطر اپراتور بمنظور کنترل ارباب رجوع و اینکه بصورت مطلوب ضدعفونی صورت گیرد. طبیعتا میزان تردد در این گیت نسبت به گیت کنترل تردد hp102 در هر دقیقه کمتر است به گونه ای که در این گیت در هر دقیقه 20 نفر امکان تردد را دارند.
شما می توانید هم اکنون نسبت به خرید گیت کنترل تردد با قابلیت ضدعفونی کننده دست اقدام کنید.
گیت کنترل تردد 3شاخه با گیت فوق تفاوتی ندارد تنها مخزن ضدعفونی آن است که به گیت ضدعفونی دست اضافه گردیده است.

گیت کنترل تردد ایرانی

چرا گیت کنترل تردد ایرانی بخریم؟

گیت کنترل تردد ایرانی علاوه بر اینکه نسبت به مدل خارجی خود تفاوتی ندارد، در مواردی کیفیت بالاتر هم نسبت به مشابه مدل خارجی خود دارد.
در صورت نقص در گیت کنترل تردد خارجی، خیلی سخت به قطعات و خدمات پس از فروش آن دسترسی خواهیم داشت و معمولا دستگاه مدت زمان زیادی از کار می افتد. در این زمان طبیعتا امنیت مجموعه کمتر می شود. برای همین گیت کنترل تردد با کیفیت ایرانی را به شما تاکید و سفارش می کنیم.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید