مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت ورود و خروج و ۲ اصل مهم هنگام خرید آن

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

اصل اول در خرید گیت ورود و خروجبازدید از مکان های نصب شده گیت اصل دوم
گیت ورود و خروج

موقع خرید گیت ورود و خروج  ۲ نکته اساسی را باید در نظر بگیرید تا خدایی نکرده این دستگاه گران قیمت  را بدون اصول تهیه نکنید.

اصل اول در خرید گیت ورود و خروج

ما پیش از این شما را با انواع گیت آشنا کردیم و گفتیم گیت میله ای  برای چه محل هایی مناسب  هستند و گیت شیشه ای برای کدام مکان ها همچنین با کیفیت بدنه و موتور های آن شما را آشنا ساختیم  اما  اصول و قواعد دیگر وجود دارد که البته می توان در همه خریدها آن را اعمال نمود.

گیت ورود و خروج
مثلا وقتی شما می خواهید از  یک سایت محصولی  خریداری کنید اگر  فروش آن سایت به صورت خرید اینترنتی باشد نظر مشتریان را در کامنتها ملاحظه می کنید.
اما در مورد گیت این مسئله صدق نمی کند و دقیقا به مانند یک خودرو باید حضورا آنجا بروید و یا از افرادی که آن خودرو را قبلا تهیه کرده اند جویای کیفیت  بشید. حتی برای خودروهای دسته دوم نیاز دارید که کارشناس هم به موقعیت فروشنده ببرید. البته  به هیچ وجه پیشنهاد نمی دهیم که گیت کنترل تردد دسته دوم خریداری کنید.

اصل اول در تهیه گذرگاه ورود و خروج حضور در کارخانه است البته با علم اینکه اطلاعاتی از کیفیت و انواع سنسور ورود و خروج و یا جنس درب، بدنه و… دارید. شما باید از کارشناسان کارخانه هر آم چه نیاز به  اطلاعات  دارید  کسب کنید و شبه ها را مطرح نمایید و از طرفی حتما کیفیت قطعات را هم مورد بررسی قرار دهید.

گیت ورود و خروج

بازدید از مکان های نصب شده گیت اصل دوم

مشتریان صادق ترین افرادی هستند که می توانند همه چیز در مورد جنسی که خریده اند بازگو کنند. آنها منفعتی در خلاف گویی ندارند اگر چه تولیدکنندگان گیت ورود و خروج معتبر، حرفشان فصل الحطاب است و به هر قیمتی مایل به فروش گیت ورود و خروج نیستند و اخلاق و صداقت را رعایت می کنند. ولی در کل بهتر است نظر مشتریان را هم جویا شوید برای همین از کارخانه یا شرکت، جویا شوید و بپرسید گیت مد نظر  در چه مکانهایی نصب شده است.

گیت ورود و خروج

سعی کنید مشتریانی را انتخاب کنید که بیش از ۲ سال است دستگاه کنترل تردد را در لابی یا محل ورود و خروج نصب کرده اند. اگر کیفیت گیت پایین باشد بی شک مشتریان برای شما روضه باز خواهند خواند!  و خیلی راحت به افشای واقعیت خواهند پرداخت.

برای تهیه سیستم های امنیتی و کنترل تردد با ما تماس بگیرید.

 

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید