مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کیوسک لمسی هوشمند مرکز فروش

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

کیوسک لمسی هوشمند در بیمارستانوب کیوسک لمسی برای کارخانه ها و اماکن صنعتیوب کیوسک برای مکان های فرهنگی و آموزشیکیوسک برای تراکنش های بانکی
کیوسک لمسی هوشمند

کیوسک لمسی هوشمند  بهترین تولید کننده  وب کیوسک های نوبت دهی  و صنعتی در مراکز بهداشتی و درمانی است.

کیوسک لمسی هوشمند در بیمارستان

در بیمارستانها می توان بخش   صندوف را به وب کیوسک واگذار کرد .  وب کیوسکی مناسب است که هم از نظر سخت افزاری و نرم افزار بتواند  افراد مختلف با سطح سواد و فرهنگهای مختلف  را با خود همراه سازد. طراحی سخت افزاری و نرم افزاری آن باید زاحت و بدون پیچیدگی باشد. تا در تسریع کار بیماران  کمک کند.
در بیمارستان علاوه بر بحث تراکنش های بستری، رزرو همراه بیمار، خرید دارو می توان برای اخذ نوبت، آموزش و… نیز استفاده کرد.

کیوسک لمسی هوشمند

وب کیوسک لمسی برای کارخانه ها و اماکن صنعتی

یکی از محل هایی که باید  در انتخاب وب کیوسک به آن دقت کرد محل های صنعتی است که  انتخاب آن خیلی مشکل تر از محل های عمومی است. این دستگاه ها باید حتما در مقابل ضربه ، فشار یا حتی بعضی اسیدها هم مقاومتی داشته باشد. در محل های صنعتی باید آمادگی هر برخوردی با کیوسک اطلاع رسانی باشد. برای همین بدنه فلزی مقاوم با  رنگ کوره ای را برای آن در نظر می گیرند تا فشارها را بتواند تحمل کند و به راحتی خراش و خط و خش نخورد.
مانیتور آن هم باید در مای مختلف (حدود زیر ۱۰ درجه تا ۵۰ درجه) کارکرد داشته باشد.  اگرچه کیوسک لمسی هوشمند نوبت دهی طوری تولید می شود که در برابر تماس های مختلف مقاوم باشد ولی باید به مدل های صنعتی خیلی دقت کرد و تولید وب کیوسک  صنعتی خیلی اهمیت دارد.

کیوسک لمسی هوشمند

وب کیوسک برای مکان های فرهنگی و آموزشی

محلی هایی مانند موزه،  کتابخانه دانشگاه و… هم این سیستم می تواند  مفید باشد و برای عواملی جون راهنمای موزه و خرید بلیط،  یا اطلاع از فهرست کنابهای کتابخانه برای دریافت و تحویل آن  استفاده کرد در دانشگاه ها برای  ثبت نام، رزرو خوابگاه به صورت لحظه ای، رزو  غذا بی نظیر است.

بهتر است در این فضا ها  حجم دستگاه هم به صورت فرهنگی طراحی و سفارش سازی شود.  می تواند به شکل یکی نیم ستون هخامنشینی باشد و یا به شکل کتاب . اینها همه بر طبق میلی مشتری به اشکال مختلف توسط تیم زبده ترددبان، طراحی و تولید میشود.

کیوسک لمسی هوشمند

کیوسک برای تراکنش های بانکی

در محل هایی  که فقط لازم است وجه و پول، تنها کارت به کارت شود، وب کیوسک می تواند استفاده شود و نقش  همان دستگاه کشلس را ایفا می کند. دستگاه وب کیوسک با الحاق  قطعات جانبی که باید مورد تایید بانکها باشد و نرم افزار مربوط به آن را کاملا با سخت افزارها یکپارچه و مرتبط نماید، استفاده می شود.قطعای چون کلید عددی، فیش پرینتر، کارت خوان مگنت و… از قطعاتی  پر اولویت atm غیر نقد می باشد.

کیوسک لمسی هوشمند

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید