مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کیوسک لمسی قیمت کارگاه از تولید کننده+تصویر مدل های مختلف

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

ارزنده ترین کیوسک لمسی قیمت منصفانهوب کیوسک جایگزین برخی استخدام ها و نیروی کار بیهودهخودتان خرید وب کیوسک را  مقایسه کنیدکاهش هزینه های فضا با وب کیوسک
کیوسک لمسی قیمت

با توجه به شرایط  اقتصادی کیوسک لمسی قیمت مناسب ولی با کیفیت موجود شد.

ارزنده ترین کیوسک لمسی قیمت منصفانه

وب کیوسک لمسی بدنه های مختلفی دارد و معمول ترین آن در بازار از آهن می باشد. البته ضخامت آن بسیار مهم است.شما نمی خواهید کیوسک لمسی قیمت پایین با ورق نازک خریداری کنید  که  خیلی سریع آن را بخواهید از رده خارجش کنید. یا رنگ وب کیوسک اگر بی کیفیت باشد به زنگ زدگی دستگاه منجر می گردد. علاوه بر این مقاومت و استحکام بدنه آن به گونه ای است که بتواند ازقطعات جانبی مورد نیاز که در داخل کابین وب کیوسک در نظر گرفته شده محافظت کند.
با این توضیحات و فقط مثال بدنه(فارق از اشاره به قسمتهای مهم دیگر چون: مانیتور، کامپیوتر و دیگر قطعات )  متوجه ارزش دستگاه شویم.  در این مقاله به شما ثابت می کنیم که  استخدام پی در پی و بدون تدبیر نیروی کار در شرکت یا کارخانه  خطایی است که اول از همه شما و خود نیروی کار ضرر می کند.

کیوسک لمسی قیمت

وب کیوسک جایگزین برخی استخدام ها و نیروی کار بیهوده

آیا شما هم برای  هر باجه یک نیروی کار می گذارید؟ معتقدید برای سرعت کارت باید نیروی بیشتری استخدام کنید؟ آیا تاکنون مبلغ حقوقی که در یک سال به این همه پرسنلی که ردیف کرده ایدمحاسبه کرده اید؟ شما می دانید خود همین بکار  گرفتن نیروی کار تنها برای رزروشن موجب عدم پیشرفت او می شود؟ واقعا  صدور بلیط چه پیچیدگیی دارد که افراد مختلف نمی توانند آن خودشان برای خود صادر نمایند؟

این سئوال های بالا توسط مدیران به راحتی پاسخ داده می شود. بلی کسی علاقه ندارد برای بیگاری استخدام شود و  مدیران تمایلی به جذب نیرو و حقوق نمی باشند. اما بدون هیچ معطلی وارد بحث وب کیوسک می شویم.  سیستم های نوبت دهی، صدور بلیط های هواپیما، مترو، اتوبوس به راحتی با یک کلید و انتخاب گزینه و تعداد مورد نظر با یک وب کیوسک انجام می گیرد. حتی پرینت  بلیط هم به راحتی رخ می دهد.

کیوسک لمسی قیمت

 

خودتان خرید وب کیوسک را  مقایسه کنید

شما حقوق نیرویی که می خواهید برای عملیاتهای مختلف  جذب کنید محاسبه کنید.  ما حداقل حقوق ۵-۶ میلیون را در نظر می گیریم. که در یک سال حدود ۷۰میلیون می شود. این مبلغ شاید  ۲برابر قیمت یک وب کیوسک باشد یعنی شما ظرف مدت نیمسال هزینه اولیه وب کیوسک را در آورده اید. در ۶ ماهه دوم و سالهای بعد این دستگاه برای شما سود آور خواهد بود.
که علاوه بر آن خود مراجعین بیشتر تمایل دارند خودشان  به انتخاب و موجودی ها بپردازند. این خود جذب مشتری است.
با خرید وب کیوسک لمسی مدیریت زمان سرعت کار، رضایت مشتری را خواهید داشت.

کیوسک لمسی قیمت

کاهش هزینه های فضا با وب کیوسک

اگر بخواهید در باجه  فروش بلیط از نیروی انسانی استفاده کنید طبعا برای وی باید فضایی تعریف کنید میز و صندلی و سیستم کولر گازی و  بخاری و …. باید برق  و کامپیوتر تامین شود. که این خود هزینه ای بالا دارد و  اینبار محاسبه آن را به خودتان می سپاریم.
کیوسک لمسی قیمت همه اینها را به شدت کاهش می دهد.  حتی اگر در فضای باز بخواهید این دستگاه را نصب کنید به واسطه اینکه مجموعه ترددبان  تولید وب کیوسک out door  هم انجام می دهد، باز مبلغ  خیلی به صرفه خواهد بود.

در تصویر زیر  انواع وب کیوسک های شرکت را ملاحظه می کنید:

وب کیوسک نوبت دهی ترددبان

در صورتیکه نیاز به سفارش سازی بر روی تعداد عمده باشد این اقدام صورت می پذیرد.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید