مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کیوسک لمسی سفارش غذا ویژه سازمان ها و رستوران ها

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

قسمتهای مختلف کیوسک لمسی سفارش غذامشخصات بدنه وب کیوسک تغذیهنرم افزار وب کیوسک اتوماسین تغذیهآنچه در نرم افزار اتوماسیون تغذیه برای اوپراتور مشهود است
کیوسک لمسی سفارش غذا

کیوسک لمسی سفارش غذا به همراه نرم افزار اتوماسیون تغذیه با کیفیت بدنه و مانیتور و لوازم جانبی به قیمت کارخانه و عرضه کننده به فروش می رسد.

قسمتهای مختلف کیوسک لمسی سفارش غذا

کیوسک لمسی سفارش غذا می تواند به صورت یک وب کیوسک دیواری یا ایستاده طراحی گردد.  از نظر سخت افزاری این دستگاه کامپیوتری با مشخصات معمولی و روز  دنیا ، فیش پرینتر از واجبات آن می باشد ولی ممکن است در سازمانهای  مختلف حتی به جای استفاده از فیش پرینتر یا کارت مایفر،و صرف هزینه بارکد خوان، از دستگاه اثر انگشتی استفاده شود که در اینجا هزینه ها هم کاهش می یابد . چرا که با رزرو غذا از طریق کیوسک لمسی سفارش غذا،  بدون فیش پرینتر یا چاپ ژتون فرد به سمت  دستکگاه تایید کننده رفته ( که می تواند دستگاه حضور و غیاب باشد، و از آن طریق اثر انگشتی که قبلا  به دستگاه تعریف کرده را در محل حسگر قرار دهد و این هم روشی کارساز خواهد بود.

کیوسک لمسی سفارش غذا

مشخصات بدنه وب کیوسک تغذیه

  • رنگ بدنه: بهتر است رنگ آن جذاب  برای غذاخوری باشد. روانشانسان معتقدند رنگهایی مانند قرمز و مشکی برای رستوران ها یا سالن های ناهار خوری به  میل غذاخوردن کمک می کند و اصطلاحا جزء رنگهای اشتها آور محسوب می شود.
  • جنس بدنه: بهتر است از آهن باشد چراکه افزاد  متفاوت قرار است از آن استفاده کنند. استفاده از جنس پلکسی هم وجود داردکه ممکن است به مرور موجب خش افتادگی و کدر شدن و یا وارفتگی قفل و بست سیستم از یکدیگر شود.
  • مقاومت درشرایط فضای: آب بندی و مقاومت در برابر گرد و خاک منجر به ip 65 به بالا  می شود.

نرم افزار وب کیوسک اتوماسین تغذیه

این آیتم از اهمیت بالایی برخوردار است.طراحی با کیفیت  که سادگی تمام در آن رعایت شده باشد از مشخصات  نرم افزاری می باشد.  نباید شخصی که از نسل های قدیم است برای استفاده از سیستم اتوماسیون رزرو  یا خرید غذا با مشکل مواجه شود.
اتوماسیون تغذیه لزوما با یک کلیک و انتخاب بین ۲ یا ۳ گزینه  و هایتا دریافت فیش پرینتر به سرانجام برسد. دستورهای متفاونت مجب سردرگمی کاربر خواهد شد. همان گونه که در یک عابر بانک بدون هیچ سختیی افراد مختلف پول دریافت می کنند.

آنچه در نرم افزار اتوماسیون تغذیه برای اوپراتور مشهود است

اوپراتور  ب ابتدا منوهای روزانه هفتگی و ماهیانه را می چیند و بعد تعریف  تعدادظرف غذا (منو) ، سالن ها  را مشخص خواهد کرد. به خوبی می توان تعداد، هزینه و .. را  درج کند . اوپراتور می تواند تعداد غذاهایی هم به میهمانان اختصاص دهد و در بخش های دیگر  گزارش مالی بر اساس ماه ؤوز سالف نفر، نوع غذا و هزینه ها و… را ببیند. می توان تعریف کرد که احراز هویت هر فرد برای اعلام دریافت غذا به صورت  کد، اثر انگشت کارت، چهره و به چه صورتی اعمال گردد.

قابیلت های متفاوتی وجود دارد که در اینجا به قالب اصلی نرم افزار اتوماسیون تغذیه اشاره کردیم.

کیوسک لمسی سفارش غذا

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید