مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کیوسک اطلاع رسانی قیمت ارزان

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

کیوسک اطلاع رسانی قیمت ایرانی و خارجیمزایای  وب کیوسک ایرانی نسبت به چینی چیست؟مشخصات کامپیوتر هم سفارشی سازی می شود!کدام جنس بدنه وب کیوسک مناسب تر است؟وب کیوسک فلزی پیشنهاد  ما به شماکامپیوتر را  جایگزین وب کیوسک بخریم؟وب کیوسک دیورای و ایستاده را کجا استفاده کنیم؟
کیوسک اطلاع رسانی قیمت

کیوسک اطلاع رسانی قیمت مناسب و ارزان با جنس های مختلف در بازار موجود است. در بازار کیوسک هم ایرانی موجود است و هم خارجی که در اینجا هر ۲ مدل را شرح می دهیم.

کیوسک اطلاع رسانی قیمت ایرانی و خارجی

یکی از نکاتی که در خرید وب کیوسک اهمیت دارد و  مشتریان برایشان مهم است قیمت کیوسک اطلاع رسانی است. آنها می خواهند وب کیوسک را به مبلغی ارزان تهیه نمایند. ولی این خاصیت وب کیوسک است که به دلیل صنعتی بودن  بدنه و ضدضربه بودن آن و مانیتور، اول هزینه ای بالا به نظر می رسد. ولی به دلیل اینکه  دستگاه در فضای آزاد هم باید استفاده گردد، لازم است  برای این فضاها مقاوم سازی گردد.
وب کیوسک لازم است  آزمون های اولیه در برابر رطوبت، گرما، سرما و ضربات را با موفقیت پشت سر گذارد.  از این نمونه هم  تولید وب کیوسک ایرانی و هم واردات چینی انجام می گیرد.  البته وب کیوسک چینی کیفیتش به مراتب پایین تر از تولید  ایرانی است. نهایتا به دلیل حجیم بودن دستگاه  هزینه تمام شده  آن با وب کیوسک ایرانی برابری می کند. پس منطقی است که از  مدل ایرانی خریداری کنیم.

مزایای  وب کیوسک ایرانی نسبت به چینی چیست؟

وب کیوسک ایرانی توسط مهندسین داخل کشور با فلز مرغوب و رنگ پردازی مورد دلخواه مشتری انجام می گیرد. نکته ای که هست سفارشی سازی دستگاه می باشد. امکانی که در مدل از پیش تولید شده خارجی وجود ندارد.و  مشتری هر لحظه با تولید کننده ارتباط می گیرد  و طرح خود را اصلاح می کند.
از  طرفی دیگر در وب کیوسک های از پیش تولید شده خارجی امکاناتی از جمله فیش پرینتر، بارکدخوان، وب کم، صفحه کلید  عددی، کیبورد  و…. در دستگاه قرار گرفته است که شاید یک مشتری اصلا به ان نیاز نداشته باشد. و چوت وب کیوسک می خواهد ناچار است دستگاه را به همراه لوازم جانبی اش تهیه کند. که  ناچار به صرف هزینه اضافی شده است. اما در صورت سفارش به ما تک تک این لوازم مطابق درخواست در دستگاه قرار می گیرد و کم و زیاد می شود.کیوسک اطلاع رسانی قیمت

مشخصات کامپیوتر هم سفارشی سازی می شود!

شما حتی کانفیگ کامپیوتر (که کامپیوترهای تین کلاینت است ) هم را هم مطابق خواسته تان به ما می گویید  تا تهیه اش کنیم.  به همین خاطر مطابق نرم افزار و حرفه  امکانات سخت افزاری مینی کامپیوتر هم کم و زیاد می شود. که این هم به کیفیت کار کمک می کند.
امکانات نرم افزاری دستگاه هم همان لحظه با سخت افزار کنترل  و لینک سازی صورت می گیرد و نگرانیی بایت ارتباط گیری وجود نخواهد داشت.

کیوسک اطلاع رسانی قیمت

کدام جنس بدنه وب کیوسک مناسب تر است؟

همانگونه که گفتیم بدنه های وب کیوسک باید آمادگی هر ضربه را داشته باشند. افراد مختلف با فرهنگ های متفاوت می خواهند با این دستگاه کار کنند. آنها شاید حوصله عادی نداشته باشند و بخواهند سریع کارشان راه بیفتد. برخی هم با برخوردهایشان با دستگاه غیر استاندارد است و اگر جنس بدنه مقاوم نباشد بی شک به خط و خش  ها  و شاید هم آسیب جدی روی آن دچار می شود.

کیوسک اطلاع رسانی قیمت کیوسک اطلاع رسانی قیمت
بدنه های فایبر گلاس، پلکسی پلاستیک فشرده نمونه این متریال ها است و سریع یا به مرور زمان آسیب پذیر هستند. از طرفی دیگر جنس پلکسی  به دلیل برشهای مختلف، اتصالات به هم پیوسته ای ندارد و با پیچ و پرچ به هم متصل می شوند که همین مدل  قفل و بستها به مرور ضعیف و سست می شود. و به قول گفتنی از هم وا خواهد رفت.

مدل پلاستیک فشرده هم به مرور در مقابل آفتاب آسیب جدی می بیند.

وب کیوسک فلزی پیشنهاد  ما به شما

بدنه وب کیوسک فلزی از این جهت مناسب است که در کوره های پودری رنگ آمیزی می شود و در مقابل آب ، باران و گرد و خاک بسیار مقاوم هستند. این وب کیوسک ها با ضربات به راحتی آسیب نمی بینند و از قطعات داخلی خود هم به خوبی محافظت می کند. علاوه بر  قاب فلزی این وب کیوسک که دور تا دور مانیتور آن قرار گرفته و به محافظت ان می پردازد، خود مانیتور آن هم به تنهایی با ضربات مختلف  آسیب نمی بیند.

کیوسک اطلاع رسانی قیمت

کامپیوتر را  جایگزین وب کیوسک بخریم؟

گمان برخی دقیقا مقایسه این ۲ دستگاه است و برداشت می کنند  چرا باید چند برابر بیشتر هزینه کنند و یک کامپیوتر+ پرینتر+بارکد خوان یا…. به جای وب کیوسک بخرند چراکه از کیوسک اطلاع رسانی قیمت ارزان تری را دارند. این باور غلط  به دلایل زیر نقض می گردد:

  • وب کیوسک به خاطر کامپیوتر صنعتی قوی می توان ۲۴ ساعته به صورت یک اتوماسیون قوی کار کند.
  • وب کیوسک همه قطعات را کاملا جمع و جور در کابین خود نگهداری و حفاظت می کند ولی در کامپیوتر همه تجهیزات مجزا . باز هستد که آسیبها و ضربات را  دچار خواهد شد.
  • کامپیوتر احتمال سرقتش زیاد است ولی وب کیوسک دیواری یا ایستاده به خاطر اتصالات قوی به دیوار یا زمین به هیچ وجه از این احتمال به دور است.
  • مکانیزم دستگاه کیوسک دیجیتال متناسب با بدن انسان تنظیم و طراحی شده است تا در لحظه مناسب بتواند از فیش پرینتر قبض یا رسید را بردارد. ولی در کامپیوتر اینگونه نیست.
  • استفاده از کامپیوتر در کارخانه ای که دارای آلاینده های مختلفی است همان ابتدای امر با مشکل روبرو می شود. زیرا ریزگردهای ناشی از آلاینده ها   از طریق فن کامپیوتر وارد دستگاه شده و به قطعات داخلی آن آسیب می زنند ولی کامپیوتر فن لس کیوسک اطلاع رسانی به راحتی در برابر گرد و غبار مقاوم است.
  • در کل فراوانی ظاهری کامپیوتر کاربران حرفه ای را هم ممکن است سردرگم کند ولی وب کیوسک به مانند عابر بانک باحداقل شلوغی در ظاهر به مبتدی ترین کاربر هم اعتماد به نفس می دهد تا کار با آن را راحت انجام دهد.

وب کیوسک دیورای و ایستاده را کجا استفاده کنیم؟

در زمان هایی که فضا بسیار کم است و یا در محل هایی که حتی شما فضای زیادی دارید ولی رفت و آمد در آن به قدری زیاد است که هر لحظه عابرین با  لوازم بین راه یا در گوشه و کتار ها برخورد دارند از وب کیوسک دیواری استفاده می شود.
در برخی از مکانها هم هست که به این دلیل از وب کیوسک ایستاده استفاده می کنند که بخاطر اینکه فضای پایه (همان کابین) دستگاه محلی است مناسب برای  تجهیزات مورد نیاز  از وب کیوسک ایستاده استفاده می شود به دلیل استفاده از ورق کمتر، معمولا قیمت پایین تری به نسبت  ایستاده خود دارد. مگر اینکه لوازم جانبی مدل دیواری از استند ایستاده بیشتر باشد.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید