مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مناسب ترین قیمت اسکنر اثر انگشت

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

 چه آیتمی در  قیمت اسکنر اثر انگشت مهم است؟چه برندهایی می توانند مانع تقلب یا سیستم احراز هویت شوند؟اسکنر اثر انگشت چینی ضعف و قوت آن
قیمت اسکنر اثر انگشت

قیمت اسکنر اثر انگشت  در  مرکز فروش دستگاه اثر انگشت دفترخانه به مبلغ عمده می باشد و  مارک های متفاوت آن از جمله ویردی ، سوپریما، فوترونیک ارائه می شود.

 چه آیتمی در  قیمت اسکنر اثر انگشت مهم است؟

در دفاتر اسناد، خدماتی که زیر مجموعه قوه قضائیه،  دولت هستند شناسایی و احراز هویت ها دارای سطح حساسیتی می باشند که رابطه مستقیم دارد با امنیت. مثلا اگر  شخصی بخواهد اقدام به جعل اثر انگشت نماید در صورت موفقیت می تواند به امنیت یک کشور ضربه وارد کند پیشنهاد می شود برای مکان های حساس حتما از مدلی استفاده شود که امکان دور زدن قانون از آن طریق وجود نداشته باشد. در این حالت قیمت اسکنر اثر انگشت کمی تغییر خواهد کرد.

 قیمت اسکنر اثر انگشت

چه برندهایی می توانند مانع تقلب یا سیستم احراز هویت شوند؟

سنسور اثر انگشت سرنوشت ساز ترین بخش یک سیستم احراز هویت محسوب می شود.   آثار روی انگشتان روی سنسور  قرار می گیرد و اگر کسی قالب تقلبی روی  انگشت خود بگذارد و البته پیش از آن، سنسور هوشمند نباشد که آن پوسته را  بشناسد، خیلی راحت ایجاد ناامنی خواهد شد.
مدل هایی هستند که به  LFD  مجهزند بواسطه این تکنولوژی هوش مصنوعی بهره مندی از آن دستگاه  زیاد است. برندهایی چون: اسکنر اثر انگشت virdi که محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ایران زبان زد است. برند دیگر اسکنر اثر انگشت سوپریما که این مدل هم کشور کره طراحی می کندو در ایران پرآوازه ترین و معروف ترین نمونه به حساب  می آید.

شرکت بزرگ آلمانی Dermalog هم تولید کننده نمونه این تکنولوژی است.  اسکنر اثر انگشت Dermalog از مدل ۴انگشتی نمونه با پرطرفدار محسوب می شود

 قیمت اسکنر اثر انگشت

اسکنر اثر انگشت چینی ضعف و قوت آن

جالب است بدانید حتی چین هم نتوانسته است تکنولوژی lfd  را بر روی دستگاه های خود پیاده سازی کند. اسکنر اثر انگشت فوترونیک یک برند پرفروش و با کمی پایین تر از قیمت سوپریما  در بازار ایران عرضه می شود. که سنسور این محصول چینی  بدلیل عدم تشخیص بافت تقلبی در مراکز هویتی و حساس پیشنهاد نمی شود. البته دستگاه برای مراکزی مانند انجام ثبت نام در آموزشگاه ها مدارس، تکمیل فرم مشتری و…. مناسب هستند.

در کل اگر کسی تمایل نداشت ۱۵ -۲۰درصد بیشتر هزینه کند تا اسکنرهای سوپریما یا ویردی خرید کند و مورد استفاده آن هم دارای حساسیت نبود این مدل پیشنهاد می شود.

 قیمت اسکنر اثر انگشت

 

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید