مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مناسب ترین قیمت اسکنر اثر انگشت suprema

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

دلیل بالا بودن قیمت اسکنر اثر انگشت suprema  نسبت به دیگر برندها چیست؟اسکنر اثر انگشت ایرانی در چه شرایطی مناسب است؟اسکنر فاقد تکنولوژی LFD را کجا استفاده کنیم؟
قیمت اسکنر اثر انگشت suprema

قیمت اسکنر اثر انگشت suprema   مدل تک انگشتی، ۴ انگشتی  با  قطعات جانبی که امکاناتی خاص به آن مجهز می باشدمتفاوت است. و در مدل های مختلف در بازار عرضه می شود. شما می توانید این محصول را  با گارانتی اصلی۱۸ ماهه از مجموعه ما خریداری کنید.

دلیل بالا بودن قیمت اسکنر اثر انگشت suprema  نسبت به دیگر برندها چیست؟

شرکت کره ای سوپریما  تولید کننده بهترین سیستم های احراز هویت در جهان ( دستگاه حضور و غیاب و…) است به گونه ای که طی یک نظر سنجی که بین ۵۰۰ کاربر فعال در حوزه اکسس کنترل، صورت گرفته است، سوپریما بعنوان رهبر جهانی کنترل دسترسی برگزیده شده است. که این مهر زرینی است بر محصولات با کیفیت این شرکت.
طبیعتا کیفیت بالا، نشات گرفته از قطعات مرغوب و مهندسی شده اصولی و مطالعات دانشمندان زبده این شرکت است. و هر چه کیفیت بالاتر باشد طبعا در عمر بالای دستگاه دخیل خواهد بود.برای همین قیمت اسکنر اثر انگشت suprema نسبت به دیگر برندها بالاتر است.

در حال حاضر اسکنر اثر انگشت g10  گرانترین و اسکنر  اثر انگشت  bio mini plus2  نسبت به دیگر دستگاه های احراز هویت قیمتی پایین تر دارد.

قیمت اسکنر اثر انگشت suprema

اسکنر اثر انگشت ایرانی در چه شرایطی مناسب است؟

لابد برای شما سئوال است که جایگاه این عنوان چه ارتباطی با  قیمت اسکنر اثر انگشت suprema دارد؟ و به چه دلیل اینجا مطرح شده.
مهمترین بخش یک اسکنر سنسور آن است که معمول ترین آ در بازار سنسور نوری است. البته سنسور های خازنی و  یا مکانیزم های دیگری هم  وجود دارد که  آن هم کیفیت  خوبی دارند.
جدیدترین و پیشرفته ترین مکانیزم سنسورهای اثر انگشت بر مبنای  شناسایی هوشمند بافت حقیقی انگشتان است که  تا به این لحظه  در آسیا شرکتهای سوپریما و virdi توانسته اند آن را تولید و طراحی کنند.
برای همین برخی از شرکت های داخلی برای حمایت از تولید ملی  اسکنر ایرانی با سنسور کره ای که ضد خش  و ضد تقلب  می باشد را تولید می کنند.

اسکنر فاقد تکنولوژی LFD را کجا استفاده کنیم؟

مکان هایی که هنگام  احراز هویت، نیازی به تشخیص بافت واقعی ندارند هم می توانند از دیگر سنسور های متفرقه استفاده کنند.

اسکنر اثر انگشت combo+300  و همچنین مدل combo+300s مدل اسکنر اثر انگشت ایرانی  است که سنسور آن جدید ترین کلاس  برند سوپریمای کره جنوبی است و می توان برای نصب درایور از اسکنر اثر انگشت bio mini slim  استفاده نمود.

قیمت اسکنر اثر انگشت suprema

تکنولوژی  هوشمندسازی سیستم های کنترل تردد و احراز هویت به گونه ای بالا رفته است که می توان بسیاری از اقدامات و حتی  تبادلات بین المللی  را به صورت غیر حضوری  و یا بدون نیاز به کارت شناسایی (با یک اثر انگشت)انجام داد.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید