مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش وب کیوسک اطلاع رسانی گردشگری بدون واسطه

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

خصوصیات سخت افزاری کیوسک اطلاع رسانی گردشگریبدنه استند لمسی گردشگری چه استانداردهایی باید داشته باشد؟معیار انتخاب کامپیوتر داخلی وب کیوسکانتخاب کانفیگ کامپیوتر به چه چیزی بستگی دارد؟ویژگی های نرم افزار در وب کیوسک های گردشگریاستفاده وب کیوسک بعنوان دستگاه حضور و غیاب!
کیوسک اطلاع رسانی گردشگری

وب کیوسک اطلاع رسانی گردشگری با بدنه ای مقاوم و صنعتی و مانیتور تمام لمسی از تولید کننده خریداری کنیم.

خصوصیات سخت افزاری کیوسک اطلاع رسانی گردشگری

وجود کیوسک اطلاع رسانی گردشگری در موزه ها گالری ها، مکان های اقامت گاه های بومگردی  امری بی نظیر است . این وب کیوسک با قسمت های مختلفی که به دستگاه  متصل می شود و در نهایتا یکپارچگی یک اتوماسیون را در پی خواهد داشت و مدیریت کارکنان را نیز انجام می دهد.
بدنه کیوسک اطلاع رسانی گردشگری به دلیل برخوردهای مختلف با آن ممکن است سیستمی مقاوم داشته باشد ولی در بازار بدنه هایی از پلاستیک فشرده، پلکسی و حتی چوب هم استفاده می شود ولی مقاوم ترین یک وب کیوسک از فلزی استاندارد با ضخامت ۱٫۵ میلیمتر  ساخته می شود که به دلیل رنگ آمیزی در کوره  رنگی،کیوسک اطلاع رسانی گردشگری یکنواخت و تمیز را خواهد داشت.

بدنه استند لمسی گردشگری چه استانداردهایی باید داشته باشد؟

بدنه این دستگاه ها باید ضربه ناپذیر باشد. چرا که  هر آن احتمال برخورد وجود دارد.  و از طرفی جایگزین  وب کیوسک کامپیوتر ، لپ تاپ یا تپ لت نیست.  علاوه بر این مقاومت مانیتور هم باید دارای استاندارد ip67  بوده و در مقابل گرد و خاک، آب و مقاومت بتواند به خوبی عمل کند.

قسمت های دیگر  بدنه وب کیوسک  معمولا داخل آن قرار می گیرد و ما بسته به درخواست و نیاز مشتری آن را در دستگاه قرار می دهیم. این قطات می تواند : کیبورد (که لزوما از نوع فلزی ترکبال است) صفحه کلید عددی(برای انجام تراکنش های بانکی یا وارد کرددن عدد)فیش پرینتر صنعتی، بازکد خوان، وب کم، اسپیکر و بلندگو و …. لازم است بدانید در دستگاه حضور و غیاب قطعات تخصصی دیگری هم می توان در دستگاه قرار داد.  مثلا اسکنر اثر انگشت نمونه آن است.  البته برای کیوسک اطلاع رسانی گردشگری  شاید کمتر به احراز هویتی این چنینی نیاز باشد.

کیوسک اطلاع رسانی گردشگری
??????????????

معیار انتخاب کامپیوتر داخلی وب کیوسک

بهترین وب کیوسک اطلاع رسانی آن است که از همه لحاظ جلب رضایت مشتری و کاربر را به دنبال داشته باشد. در این مسئله سخت افزار و نرم افزار بسیار دخیل هستند.  از مهمترین قطعات سخت افزاری، کامپیوتر داخلی دستگاه می باشد. برخی گمان می کنند  مین بردهای داخلی دستگاه اطلاع رسانی به دلیل وفور خروجی خیلی مناسب است.  در حالی که این سیستم ها اکثرا جز نسل قدیمی کامپیوتر محسوب می شوند و به اصطلاح از رده خارجند.

کیوسک اطلاع رسانی گردشگری

بهتر است از کامپیوتر fan les استفاده شود. چراکه  با نبود فن گرد و غبار دیگر وارد دستگاه نمی شود و اگر آسیبی به کامپیوتر وارد شود،  همان قطعه را می توان جدا نمود و به تعمیرکار سپرد. به این کامپیوترها اصطلاحا کامپیوتر داخلی تین کلاینت می گویند.

انتخاب کانفیگ کامپیوتر به چه چیزی بستگی دارد؟

ارتباط  نرم افزار  سخت افزار در کیوسک اطلاع رسانی گردشگری  بسیار مهم است  و در واقع گرافیک مورد نیاز  و امکاناتی که در نرم افزار قرار است پیاده شود، در مشخصات کامپیوتر نقش آفرین است. مشتریان برای پروژه ای خود معمولا رجوع می کنند یا خواسته نرم افزاری خود را می دهند و ما مطابق آن خواسته امکانات رم ، گرافیک، cpu و…. را پیشنهاد می دهیم و یا  در جایگاه یک متخصص مشخصات مورد نیاز خود را به ما انتقال می دهند.

ویژگی های نرم افزار در وب کیوسک های گردشگری

وب کیوسک گردشگری با هدف مواردی چون اطلاع رسانی یا رزرو بلیط موزه ساخته می شود و نیاید ظاهری پیچیده برای کاربر داشته باشد. از طرفی هم  عصری که به سر می بریم، نسل های متفاوتی هستند که یا از همان ابتدا غرق در تکنولوژی بوده اند و یا در میانه راه با آن آشنا شده اند. پس پیچیدگی در نرم افزار  آنان را برای یک رزرو یا آموزش ساده از طریق وب کیوسک دیجیتال، دچار سردرگمی خواهد نمود.
کاربر برای رزرو بلیط تنها باید با یک کلیک ساده به انتخاب تعداد نفرات بپردازد و بلافاصله  مبلغ بر روی پز بانکی یا کشلس درج گردد. و بی درنگ پرداخت صورت بگیرد در این مرحله به راحتی بلیط  یا بلیط ها از طریق فیش پرینتر صادر می شوند. ممکن است نرم افزار ارتباط دهنده گیت کنترل تردد هم باشد. که در این موارد می توان بعد از صدور بلیط از طریق بارکد یا QRcod درج شده بر روی بارکد خوان گیت کنترل تردد رفت و و آمد ها بهتر مدیریت شوند.

کیوسک اطلاع رسانی گردشگری

استفاده وب کیوسک بعنوان دستگاه حضور و غیاب!

جالب است بدانید می توان از وب کیوسک بعنوان دستگاه حضورو غیاب هم استفاده کرد.  که مستلزم  طراحی نرم افزاری ویژه می باشد. این مسئله در شغلهایی مناسب است که بتوان از آن  نرم افزاری ERP   را هم در ان استفاده کرد و درواقع اینجا وب کیوسک به یک اتوماسیون جامع اداری تبدیل می شود.
حتی استفاده از وب کم  با کیفیت یا اسکنر اثر انگشت می تواند به احراز هویت و تایید فرد بپردازد.
این اقدام در مشاغل بزرگ صنعتی استفاده می شودکه استفاده از موبایل حین انجام کار  ناممکن است. پس مدیر اداری به تهیه دستگاهی برای انجام امور  نیروی کار و درخواستهایشان می پردازد.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید