مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قفل مگنتی فروش عمده ملزومات اکسس کنترل

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

تفاوت قفل مگنتی با مقابل برقی قفل مغناطیسی به چه صورت عمل می کند؟مشخصات قفل مگنتیقفل مغناطیسی در چه مکان هایی مناسب است؟
قفل مگنتی

قفل مگنتی، برای دربهای شیشه ای و کمد باشگاه ها به صورت عمده جهت اکسس کنترل ارائه می گردد. همچنین جهت تهیه نوع مقابل برقی آن نیز می توانید هم اکنون اقدام نمایید.

تفاوت قفل مگنتی با مقابل برقی

یکی از ملزومات پرفروش سیستم های اکسس کنترل، قفل مگنتی، و یا مقابل برقی است.لاک های کنترل تردد جزء اساسی ترین قطعات در کنترل دسترسی  می باشد. در کل عملکرد نهایی این ۲ یکی است و با دستور گرفتن از سیستم اکسس به گشایش دربهای ورود و خروج می پردازد. تفاوت این ۲ استفاده آن در نوع درب ها است. و درب های چوبی و فلزی معمولا اقدام به خرید قفل مقابل برقی و برای استفاده از درب شیشه ای با ضخامت کم یا کمدهای باشگاهی، پیشنهاد قفل مغناطیسی داده می شود.

قفل مگنتی

 قفل مغناطیسی به چه صورت عمل می کند؟

قفل مگنتی بر اساس سیستم الکتریسیته عمل می کندبه این دلیل نام دیگر آن قفل مغناطیسی است . یعنی هر گاه برق در این قفل ها در جریان باشد درب را بسته نگاه می دارد و هنگام فرمان سیستم کنترل دسترسی به آن، جریان برای لحظه ای  قطع و سنسور گشایش درب هم عمل می کند.
ولتاژ عملکر در این سیستم ها ۱۲ ولت، و جریان برق،۵۰۰۰ آمپر می باشد. پیشنهاد می شود هنگام خرید  این لاک ها  مدلی را تهیه کنید که به خروجی سنسور جهت برقراری ارتباط با چراغ آژیر یا سیستم های  اعلام آتش و… مجهز باشد. این ارتباط، موجب می شود امنیت تردد خیلی مطمئن برقرار گردد

قفل مگنتی

مشخصات قفل مگنتی

قفل مگنتی معمولا از بدنه آلومینیومی و ضد زنگ ساخته می شود و دارای دو بخش نری و مادگی است.
در واقع این قفل واسطی است یبین درب مکانیکی با  سیستم های اکسس کنترل. سیستم های اکسس می توانند به صورت اثر انگشتی، کد، کارت و چهره عمل کنند.قفل مگنتی

قفل مغناطیسی در چه مکان هایی مناسب است؟

امنیت درقفل مغناطیسیخیلی بالا است و می توان برای طلافروشی ها، درب لابی هتل، مجتمع های مسکونی، بیمارستان ها و… استفاده نمود. شما می دانید که ممکن است در برخی از مکان ها با اقلیم های سرد و گرم از  چنین قفل هایی استفاده شود.در این اقلیم ها می طلبد از قطعاتی استفاده کنید که درجه هوا را به راحتی تحمل کند و بالا  و یا پایین بودن درجه خللی در عملکرد آن ایجاد نکند. معمولا و به صورت استاندارد بهتر است  در دمای ۲۰- درجه تا ۷۰+ درجه عملکرد دارد. برای خرید قفل مقابل برقی یا مغناطیسی با ترددبان یا کنترل تردد مرتبط باشید.

قفل مگنتی

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید