مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قفل مقابل برقی و قطب فروش آن در ایران

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

برندهای قفل مقابل برقی با کیفیتقفل لادری چه ویژه گی هایی دارد و کجا نصب می شود؟با سیستم  قفل مقابل برقی Electric strike آشنا شویمچه زمانی از  NC یا  NO  استفاده می شود؟قفل مقابل برقی به صورت عمده بخریم
قفل مقابل برقی

قفل مقابل برقی در بازار  مدل های مختلفی دارد و هر پروژه ای با توجه به نوع درب نیاز به یک نوع خاص می باشد. مجموعه  کنترل تردد ارائه دهنده این قطعه به صورت عمده است.

برندهای قفل مقابل برقی با کیفیت

در بازار مدل های مختلفی از قفل لادری وجود دارد که می توان به قفل مقابل برقی اسپانیایی، آلمانی برند دام و مدل تابا اشاره نمود. ولی در کل ارزش خرید مغزی برقی با کیفیت توجیه اقتصادی دارد تا خرید یک جنس  نامرغوب غیراستاندارد.

قفل لادری چه ویژه گی هایی دارد و کجا نصب می شود؟

متریال این قفل بسیار مهم است ولی اول از همه بایدبدانیم که قفل برای دربهای داخلی قرار است استفاده شود یا دربهای خارجی  که هر دو می تواند در جنس قاب و فلز و قطعاتی که در آن متشکل شده است، تعیین کننده باشد. ولی مجموعا بهتر است این دربها در مقابل رطوبت و ضربه مقاوم باشند.
این دستگاه ها را روی چهارچوب و در قسمت ثابت در، نصب می نمایند، و زبانه درب در آن قرار می گیرد.

قفل مقابل برقی

با سیستم  قفل مقابل برقی Electric strike آشنا شویم

علاوه بر قاب یک بوبین سیم پیچی شده در این قطعه کنترل تردد موجود است؛که جریان الکتریسته در آن موجب عملکرد باز و بسته شدن می شود. قفل مقابل برقی به دو مدل  NO و NC  است که  NO مخفف NORMAL OPEN به نوعی اطلاق میگردد که  در زمان  قطع برق دربها را باز نگاه می داردو NC مخفف NORMAL CLOS می باشد و مدلی است که در زمان قطع برق دربها بسته خواهد ماند.

قفل مقابل برقی

چه زمانی از  NC یا  NO  استفاده می شود؟

برای قفل های لادری باید حتما نوع مکان، کاربری و افرادی که آنجا رفت و آمد می کنند مدنظر قرار بدهیم.  از نظر نوع مکان، محل های امنیتی معمولا از حالت NC  استفاده می کنند همچنین مشاغلی مانند طلافروشی ها پیشنهاد ما به شما Electric strike از نوع NC  است. محل های امنیتی اگرچه به گیت کنترل تردد مجهز است ولی دربهای هوشمند هم به بالا رفتن کنترل تردد کمک می کند برای قفل های NO  هم پیشنهاد می شود در محل های عمومی مانند استخرها، سینماهامراکز ورزشی استفاده شود تا در صورت اعلان خطر، آتش سوزی و… به خروج اضطراری کمک شود.

قفل مقابل برقی به صورت عمده بخریم

شما می توانید برای خرید مغزی برقی به صورت عمده اقدام نمایید. مجموعه کنترل تردد بزرگترین عرضه کننده سیستم های اکسس کنترل، تجهیزات، و لوازم جانبی آن در سطح کشور می باشد.
جدا از مبحث کنترل تردد شما نی توانید  سئوال هایتان را در خصوص نصب و راه اندازی مغزی برقی در پروژه های خود مشاوره بگیرید.

قفل مقابل برقی

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید