مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فلزیاب راکتی فروش مستقیم

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

فلزیاب راکتی برای ورود و خروج پرسنل چه مزیتی دارد؟انواع فلزیاب راکتی بر اساس دقتبهترین فلزیاب چه خصوصیاتی دارند؟فلزیاب ها کدام فلزها را شناسایی می کنند و کدام را نه؟سیستم های کنترل تردد امنیتی در چه مکانی از ساختمان انجام می گیرد؟
فلزیاب راکتی

فروش فلزیاب راکتی  / این دستگاه از نمونه کنترل تردد های با کیفیت و پرکاربرد برای مدیریت پرسنل  یا مراجعین هنگام ورود و خروج است که البته برای مکانهایی که نیاز به امنیت بالا دارد هم مورد استفاده قرار می گیرد.

فلزیاب راکتی برای ورود و خروج پرسنل چه مزیتی دارد؟

اگر اداره ای نیاز به امنیت بالا داشته باشد  و کسی نباید با خود قطعات غیر مجاز وارد کند کنترل  با این سیستم ها خیلی راحت انجام می گیرد. از طرفی برای خروج هم می توان با این دستگاه مدیریت را انجام داد.
در مواقعی هم  هست که ورود اهمیت چندانی ندارد و خروج است که نیاز به بازرسی می باشد. این در مواقعی است که نوع کار مرتبط است با فلزات. یا اینکه در آن محل لوازم حساسی وجود دارد که خروج آن جرم محسوب می شود(مثلا ارگان های نظامی).

فلزیاب راکتی

انواع فلزیاب راکتی بر اساس دقت

از نمونه فلزیاب ها می توان به فلزیاب ساده و فلزیاب نقطه زن سه حالته اشاره کرده البته  همه این دستگاه ها می تواند نقطه زنی کند و برخی ازآنها بعد از استفاده از گیت فلزیاب دروازه ای استفاده می کنند.یعنی وقتی  آلارم آن بلند شد، به مرحله استفاده از  شناسایی با دستگاه دستی می رسیم تا به صورت دقیق محل فلز را به ما اطلاع دهد. و با بوق ممتد ما را مطلع نماید.

بهترین فلزیاب چه خصوصیاتی دارند؟

بهترین حالت و مدل فلزیاب راکتی مدلی است که می توان حساسیت را تنظیم نمود و معمولا با ۳ حساسیت  ضعیف، متوسط و بالا آماده رضد می کند. معمولا در کارخانه شیرآلات از این مدل  استفاده می شود چرا که  قطعات ریز  و کوچک وجود دارد که برای پیدا کردن انها باید تظیماات انجام گیرد.

فلزیاب راکتی

فلزیاب ها کدام فلزها را شناسایی می کنند و کدام را نه؟

این سئوالی است که بسیاری از مشتریان از ما می پرسند و باید به آنان بگوییم که شناسایی در همه فلزها انجام می گیرد و اگر چند نوع فلز در جیبتان باشد در مقابل همه آنها حساسیت نشان می دهد ولی برای هر فلز واکنشها متفاوت خواهد بود که به ابعاد فلز بستگی دارد یعنی اگر شیرآلات شما از ۱۰ تا ۶۰ میلیمتر باشد، می توان تنظیمات را مطابق آن صورت داد. تا فلزهای بزرگتر که جز اقلام کارخانه نیستند را دیگر جز قطعات مهم قلمداد نکند.

فلزیاب راکتی

سیستم های کنترل تردد امنیتی در چه مکانی از ساختمان انجام می گیرد؟

معمولا این شناسایی ها در ابتدای ورود پرسنل یا ارباب رجوع، یعنی پیش از ثبت با دستگاه حضور غیاب و یا وردو از گیت کنترل کنترل تردد انجام می گیرد. بحث امنیت سازی ابتدای کار مهمترین مقوله کنترل تردد می باشد. موقع خروج  آخرین اقدام شناسایی و بازرسی  از طریق فلزیاب می باشد.
هر چه دقت این دستگاه ها بالاتر باشد، اطمینان خاطر و صرفه اقتصادی بهتری را شاهد هستیم. شما می توانید برای خرید دستگاه کنترل تردد و انواع آن با ما تماس بگیرید.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید