مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کیوسک لمسی از کارخانه

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

فروش کیوسک لمسی تولید داخلی یا واردات؟استفاده از وب کیوسک از تولد تا فوت!وب کیوسک برای  آرامستان ها
فروش کیوسک لمسی

فروش کیوسک لمسی برای رستوران مراکز  درمان، موزه ها و با اهداف بالا رفتن سرعت عملیات های مختلف صورت می گیرد. شما می توانید وب کیوسک را از تولید کننده با قیمتی مناسب خریداری کنید.

فروش کیوسک لمسی تولید داخلی یا واردات؟

طبیعتا  این عنوان تامل بر انگیز و شاید برای شما جواب قائی اش واردات باشد. و بگویید جنس چینی ارزان تر است. ما در اینجا شما را راهنمایی می کنیم و این موضوع را یادآور می شویم که وب کیوسک تولید داخل محاسنی دارد که شما  قانع می شوید تا وب کیوسک تولید داخلی خریداری کنید.

  • با خرید کیوسک لمسی ایرانی خدمات پس از فروش مادام العمر خواهید داشت.
  • شما آنچه می خواهید در وب کیوسک قرار خواهند داد و از لوازم جانبی اضافی پرهیز می شود که به کاهش هزینه منجر می گردد. ولی در مدل های خارجی آنچه در کارخانه قرار داه اند  ناچارید استفاده کنید.
  • فروش کیوسک لمسی
  • حجم کابین وب کیوسک  به قدری زیاد است که وارد کردن آن اصلا به صرفه نیست و هزینه گمرک و ارسال آن توجیه اقتصادی ندارد.
  • اگر بخواهید وب کیوسک را سفارش سازی کنیم و به شکلی که مایلیم طراحی کنیم  مشتری راحت جلسات متعدد حضوری را در کارخانه با حضور تیم فنی برگزار می کند که اگر با شرکتهای خارجی شاید مقدور نباشد.
  • شما با خرید از تولید کننده داخلی، از تولید ملی حمایت کرده اید.

استفاده از وب کیوسک از تولد تا فوت!

امیدواریم از این مقاله و عنوان متاثر نشوید ولی وب کیوسک قابلیتهایی دارد که می تواند در کل عمر و حتی بعد از آن هم با شما باشد در واقع وب کیوسک نوعی ربات است که در اینجا به ویژگی های منحصر به فرد آن از بدو تولید تا بعد از فوت یک فرد به ان اشاره می کنیم.

با استفاده از وب کیوسک می توان در نوبت دهی بیمارستان ها نیروی کار را مدیریت کنیم و یک کارمند را به جای اینکه در سمت نوبت دهی تعریف کنیم در مکانی مهمتری به کار گیریم.فروش کیوسک لمسی فروش کیوسک لمسی

برای ثبت نام اولیه نوزاد در ثبت احوال که به تایید سیستمی بیمارستان خواهد رسید، به ثبت احوال ارجاع داده می شود از طریق دستگاه های کیوسک لمسی راحت انجام می گیرد.  بازی های کودکانه در مهد کودک، ثبت نام حضور ی در مدرسه با وب کیوسک (در مدارس امضا  و اثر انگشت باید حضوری باشد)  همچنین در دوران دانشگاه تحقیقات، رزرو غذای سلف، دریافت کتاب از کتابخانه و…. از طریق وب کیوسک انجام می گیرد.

استفاده از وب کیوسک های رستورانی  رزرو و خرید بلیط سینما و کارخانجات دستگاهی قوی برای ارزیابی و کنترل کیفیت جنس یا کالای تولید شده استفاده می شود.

فروش کیوسک لمسی

برای اتاق های عمل هم می توان مدیریت عمل جراحی از طریق وب کیوسک نظارت شود.

وب کیوسک برای  آرامستان ها

همان گونه که گفتیم در  آرامستان ها هم وب کیوسک کاربرد دارد  و شاید در ابتدا شما متعجب شدید. اندک اندک تعداد متوفیان موجب می شود که  تعداد مقبره ها چشمگیر شود.  همین امر موجب می شود که تلاش برای جستجوی آرامگاه یک فرد نا ممکن شود. و در تهران و شهرهای بزرگ این اتفاق به وقع پیوسته است.

پس در اینجا هم وب کیوسک به کمک می آید و  یه جای آنکه فضایی بزرگ که به تجهیزاتی چون کامپیوتر  نیروی کار، سیستم سرمایش یا گرمایش و… نیاز دارد را تعبیه کنید، با یک وب کیوسک out door همه این هزینه ها را کاهش می دهد.  مانیتور این وب کیوسکها از نظر مصرف برق کم مصرف هستند و در مقابل گرمای آفتاب و بارش  باران مقاومت بی نظیری دارند.کار وب کیوسک در آرامستان  این گونه است که شما با تایپ نام متوفی در وب کیوسک و اطلاعاتی که در ذهنتان از او دارید(مثلا  تاریخ فوت یا نام پدر، یا تاریخ تولد و….) را  محل آرامگاه به همراه قطعه و… برای شما ارسال می شود. یا با از طریق فیش پرینتر مشخصات را دریافت می کنید. حتی لینک  نقطه محل هم برای شما ارسال می گردد تا از طریق مسیریاب به آن دسترسی پیدا کنید.

فروش کیوسک لمسی

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید