مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کلید بدون تماس به قیمت عمده

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

فروش کلید بدون تماس k1کلید بدون تماس برای چه مکان هایی مناسب است؟فروش کلید بدون تماس به استخر ها و مراکز بهداشتی سنسور بدون تماس را  برای چه دربهایی می توان استفاده کرد؟شرایط خرید سنسور بدون تماس
فروش کلید بدون تماس

فروش کلید بدون تماس از ملزومات مدیریت دسترسی است که توسط  تیم ترددبان به صورت عمده  با شرایط ویژه و استثتایی ارائه می گردد. نام دیگر این دستگاه ها شاسی بدون تماس هم است.

فروش کلید بدون تماس k1

این کلید از سیستم های مرغوب و با کیفیت با جنس بدنه استیل قابلیت نصب به صورت توکار، دارای نشانگر LED زمان عادی و زمان عملکرد شستی و مجهز به خروجی رله NC/NO است.

از نظر ابعاد کلیدبدون تماس، k1 دارای  ارتفاع ۱۱ سانتیمتری  طول ۷ سانتیمتر و ضخامت ۳ سانتیمتر است.کلیدk1  مجهز به سنسور بسیار قوی و مرغوب با تشخیص از فاصله ۱۰ سانتیمتری می باشد.

فروش کلید بدون تماس

کلید بدون تماس برای چه مکان هایی مناسب است؟

همانگونه که از اسم این کلید ها پیداست بدون برخورد دست و یا ریموت می توان درب را با نزدیک بردن به آن باز کردو در محل هایی که از دستگاه  اکسس کنترل استفاده می شود و نیازی نیست در طرف دیگر درب( هنگام خروج) از سیستم اکسس و یا کنترل تردد استقاده نمود، از کلید بدون تماس استفاده می شود.
در پروژه های تیم کنترل تردد مواردی بوده که در هر دو طرف از این کلید ها استفاده شده است.(مثلا رستورانی که برای بهداشت  ارباب رجوع خود  دو سمت درب اصلی و سرویسهای بهداشتی  رستوران را به این سیستم مجهز کرده است)

فروش کلید بدون تماس به استخر ها و مراکز بهداشتی

در استخرها بدلیل  رطوبت دستان بهتر است برای خروجی به یا ورود با بخش هایمختلف از تماس به دستگیره ها، خودداری کرد. تردد از طریق این سیسنتم ها بسیاری پر کاربرد  خواهد بود.
همچنین درمانگاه ها آزمایشگاه ، بیمارستان ها و … که اتاق استریل دارند این کلید ها می تواند برای آنان مفید باشد.

فروش کلید بدون تماس

 سنسور بدون تماس را  برای چه دربهایی می توان استفاده کرد؟

در واقع این سنسورها  به قفل های مقابل برق متصل می گرد و هر دربی که که قفل برقی متصل باشد می توان از این سیستم در آن استفاده نمود. که قفل های کله گاوی، قفل مقابل برقی، قفل مگنت(قفل مگنت برای دربهای شیشه ای به دلیل ضخامت کم و شیشه ای بودن آن  جایگزین قفل مقابل برقی استفاده می شود) استفاده شود.

شرایط خرید سنسور بدون تماس

این کلید ها با یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش به نمایندگی ها، تولید و عرضه کنندگان درب، همچنین پروژه های مختلف به قیمت عمده  به فروش می رسد.  برای همین نمی توان قیمت دقیق آن را در سایت قرار داد. لذا برای خرید کلید بدون تماس  با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید