مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم اسکنر اثر انگشت suprema در سطح کشور

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

 اسکنر اثر انگشت  برای کارت ملیاسکنر تک انگشتی suprema biomini plus در چه مکانی مناسب است؟دستگاه احراز هویت ۴ انگشتیbio mini slim جدید ترین کلاس اسکنر اثر انگشت
اسکنر اثر انگشت suprema

اسکنر اثر انگشت suprema در ایران با امکانات مختلف نظیر تک انگشتی، ۴ انگشتی، کارت ملی وجود دارد و می توانید آن را از این مرکز خریداری نمایید.

 اسکنر اثر انگشت  برای کارت ملی

این مدل اسکنر اثر انگشت suprema biomini combo  نام دارد و تاییدیه های جهانی را کسب کرده است سنسور ضدخش، بدنه ای قوی گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات ۱۰ سال پس از فرش  موجب جلب اعتماد مشتریانی چون قوه قضائیه، و زیر مجموعه های آن گردیده است.  این دستگاه به دلیل تاییدیه از ثبت احوال می تواند اطلاعاتی که در تراشه کارت ملی وجود دارد با بافت زنده انگشتان مقایسه کند.

اسکنر تک انگشتی suprema biomini plus در چه مکانی مناسب است؟

برخی از مکان ها وجود دارد که احراز هویت تنها یک انگشت برای ثبت سند و یا تاییده اکتفا می کند این مجموعه ها معمولا خصوصی هستند و کارتخوان کارت ملی و یاپد امضاف بی استفاده است. فلذا  با حذف آیتم های اضافی و صرفه جویی در هزینه یک اسکنر تک انگشتی را استفاده می کنند. بانکها، کلینیکهای زیبایی(با هدف تایید نهایی و ثیت سندی محکم)، تکمیل فرم مشتری و…. استفاده می شود. از این اسکنر برای ثبت اثر انگشت  جهت معرفی به نرم افزار ارباب رجوع به منظور گذشت از گیت کنترل تردد استفاده می شود.

 اسکنر اثر انگشت suprema

دستگاه احراز هویت ۴ انگشتی

برند سوپریما این دستگاه را با نام  G10  در بازار عرضه می کند و تا به این زمان جزء گران قیمت ترین اسکنر اثر انگشت در جهان محسوب می شود. چرا که سنسور  با ابعاد پلیت۸۹x۸۰ میلیمتر در آن  به تکنولوژی LFD مجهز است و دستگاه می تواند ظرف مدت کمی ۴ انگشت هر دست را با هم ثبت و مقایسه نماید.
در بازار به اسکنر g10  اسکنر ۱۰ انگشتی هم می گویند و شما با خرید اسکنر اثر انگشت  g10 در واقع  یک دستگاه عمری خواهید داشت.
به قدری کیفیت این دستگاه بالا است که به جای استفاده از پاسپورت و ویزا می توان از این اسکنر استفاده کرد و اعتماد مسئولین بین المللی کشورها به آن بالا  است.

 اسکنر اثر انگشت suprema

bio mini slim جدید ترین کلاس اسکنر اثر انگشت

اسکنر اثر انگشت bio mini slim   هم برند سوپریماست که البته سنسور پیشرفته تری دارد و مکانیزم تشخیص بافت اثر انگشت آن جدیدتر است در واقع  خروجی و  اسکن  مطمئن تری را به ما می دهد. در ایران همین سنسور را برای دستگاه اسکنر اثر انگشت combo plus300  و همچنین combo plus300s  استفاده می کنند. و نوین بودن هر ۳ مدل بخاطر این حسگر است.

در کل برند سوپریما بهترین مدل های حسگر  اثر انگشت  را با امکانات  مناسب  طراحی و تولید کرده است که کیفیت آن به مراتب بالاتر از اسکنر اثر انگشت فوترونیک می باشذ

 اسکنر اثر انگشت suprema  اسکنر اثر انگشت suprema

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید