مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سنسور صحت عبور در گیتهای تردد/ فروش عمده

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

هدف استفاده از سنسور صحت عبوراستفاده از سنسور صحت عبور در گیت های عبو و مرورسنسور صحت عبور برای حضور و غیابراهکار برای جلوگیری از دور زدن دستگاه حضور و غیاب روی گیتفروش محرک اطمینان ورود و خروج به صورت عمدهتفاوت محرک اطمینان ورود  در گیتهای تردد با سنسور  لای در
سنسور صحت عبور

انواع سنسور صحت عبور عرضه و به فروش می رسد برای خرید استثنایی آن درنگ نکنید.

هدف استفاده از سنسور صحت عبور

سنسورصحت عبور از ملزومات اکسس کنترل است که می تواند عبور و مرور افزاد را مدیریت و کنترل کند این سنسورها تقریبا هم خانواده سنسور دربهای پارکینگ هستند. با این تفاوت که به مدیریت نفر می پردازد. سنسوری که به دربهای پارکینگ متصل است بیشتر با هدف ممانعت از برخورد درب به ماشین و همچنین تعیین زمانباز ماندن درب استفاده می شود ولی سنسور صحت عبور  با مدیریت ورود و خروج نفر مورد استفاده قرار می گیرید.و ۲ مدل در بازار موجود است.

 

استفاده از سنسور صحت عبور در گیت های عبو و مرور

۲ نوع سنسور صحت عبور به  گیت کنترل تردد متصل است. یک سنسور  برای برقراری امنیت درب گیت تردد استفاده می شود. و کاربرد آن برای بازنگاه داشتن درب هنگام گذر از گیت است. این سنسور تا زمان عبور فرد از درب گیت آن را باز نگه می دارد و به محض ورود یا خروج فرد غیرفعال می شود که به بسته شدن درب منجر می گردد.  ناگفته نماند اگر فرد از گیت نگذرد بعد از مدتی سنسور دستور بسته شدن درب را می دهد تا فرد دیگری نتواند به صورت غیر مجاز از آن عبور کند.

سنسور صحت عبور برای حضور و غیاب

وقتی اقدام به خریدگیت کنترل تردد می کنید خوب برای امنیت بالاتر می توان دستگاه حضور و غیاب و یا کنترل تردد را به آن متصل کنید. که به این صورت بعد از حاضری یک فرد درب برای او باز می شود.و بعد از ورود به مجموعه بسته شدن گذرگاه تردد را شاهدیم.
اما اگر پرسنلی حاضری خود را بزند ولی از درب گیت وارد مجموعه نشود، بدون حضور در آن شرکت، یا سازمان حاضری او اعلام شده است.

راهکار برای جلوگیری از دور زدن دستگاه حضور و غیاب روی گیت

به بدنه داخلی گیت سنسوری متصل می کنند که پرسنل بعد از اعلام ورود باید حتما از درب گیت وارد مجموعه شده و با گذر از آن سنسور که به بسته شدن درب پشت سرشان منجر می گردد،حاضری آنان تازه اعلام گردد.سنسور صحت عبور با اتصال به دستگاه ساعت زنی نقش تاثیر گذاری در بازدهی پرسنل و رشد یک مجموعه خواهد نمود.

سنسور صحت عبور

فروش محرک اطمینان ورود و خروج به صورت عمده

این محرک عبور یک سیستم تمام کننده است و به تکمیل یک پروسه مهم در کنترل ورود و خروج می پردازد. برد تشخیص آن باید تا ۲متر باشد. هرچند عرض گیت بین نیم متر تا ۹۰سانتیمتر است.

برای خرید این سیستم از مجموعه کنترل تردد درصورتی که نیاز به تهیه آن به صورت کلی دارید می توانید اقدام نمایید.

تفاوت محرک اطمینان ورود  در گیتهای تردد با سنسور  لای در

سنسور صحت عبور

سنسور صحت عبور برای جلوگیری از دور زدن برخی پرسنل استفاده می شود ولی سنسور لای درب اخطار دهنده به اوپراتور است که  درب باز مانده و حراست با مطلع شدن از آن اقدام به بستن آن خواهد کرد. نکته دیگر اینکه این ۲ نوع سنسور یکی برای دربها و دیگر جهت قرار  گرفتن در گذرگاه ها استفاده  می شود.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید