مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه کنترل تردد پرسنل در زمان کرونا و انواع آن

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

عملکردپروتکل های بهداشتی در دستگاه کنترل تردد پرسنلعملکرد گیت کنترل تردد در زمان کرونانرم افزار حضور و غیاب موبایلی و مبارزه با کروناقیمت انواع دستگاه کنترل تردد پرسنل
دستگاه کنترل تردد پرسنل

در ایام کرونا و یا پساکرونا که رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم دارد، کنترل تردد پرسنل بهتر است به صورت کاملا مکانیزه و ازدستگاه هایی که حتی المقدور غیر تماسی است استفاده نمود.
دستگاه کنترل تردد پرسنل بخصوص پرسنل بیمارستان ها می تواند عامل نشر ویروس کرونا باشد.برای همین حساسیت کیفیت و نوع دستگاه، فضای امن و آرامی را ایجاد می کند.
در اینجا به شما علاوه بر معرفی دستگاه های کنترل تردد، نحوه فروش و اطلاع از قیمت آن را نیز برایتان شرح خواهیم داد.

عملکردپروتکل های بهداشتی در دستگاه کنترل تردد پرسنل

پرسنل یک اداره برای رسیدن به میزخود در محل کار، از فیلترهایی عبور می کنند، مثلا با توجه به شرایط کاری شاید از گیت فلزیاب، گیت کنترل تردد، دربهای متصل به اکسس کنترل، دستگاه حضور و غیاب عبور کنند. اینها همه برای امنیت و فضای آرام و نهایتا با هدف ایجاد نظم صورت می پذیرد. خوب طبیعی است که این محل ها در واقع محل مکث است. و گاهی دست زدن به این دستگاه ها خود نقطه انتشار ویروس خواهد بود.
بهترین حالت در این زمان استفاده از دستگاه های کنترل تردد یا حضور و غیاب است که موجب تماس نمی شود. که بهترین دستگاه های حضور و غیاب و اکسس کنترل،.تشخیص چهره یا عنبیه است. از دیگر دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد می توان به دستگاه حضور و غیاب کارتی اشاره نمود چرا که تکنولوژِی کارتهای مایفر بدون تماس صورت می گیرد

دستگاه کنترل تردد پرسنل
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و مقابله با ویروس کرونا
دستگاه کنترل تردد پرسنل
دستگاه اکسس کنترل کارتی بدون تماس موجب جلوگیری از نشر ویروس کرونا می شود.

عملکرد گیت کنترل تردد در زمان کرونا

امروزه دیگر گیت کنترل تردد برای آنچه از امنیت تعریف می شود نیست، امنیت را تا الان کنترل فیزیکی افراد با هدف نظارت بر عبور و مرور و ممانعت از ورود افراد غیرمجاز تعریف می کردیم وافراد را اینگونه تفکیک می نمودیم. ولی با توجه به شیوع ویروس کرونا گیت کنترل تردد وظیفه بیشتری دارد. اگر گیت، کاربرد فلزیاب داشته باشد قابلیت ضدعفونی کنند، و مدلی دیگر با عنوان گیت تب سنج به بازار عرضه شده است. همچنین یک نوع گیت کنترل تردد، طراحی شده است که به مخزن ضدعفونی کننده مجهز است. شما می توانید برای خرید گیت ضدعفونی دست و یا اطلاع از قیمت گیت تب سنج سایت را دنبال کنید و با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کنترل تردد پرسنل
گیت تب سنج و فلزیاب
گیت کنترل تردد ضدعفونی کننده دست(معرف به گیت صابون چک)

نرم افزار حضور و غیاب موبایلی و مبارزه با کرونا

یکی دیگر از عواملی که از شیوع و انتشار ویروس کرونا جلوگیری می کند، خرید نرم افزار حضور و غیاب موبایلی است. نرم افزار موبایلی حضور و غیاب با آیتم های مختلف و حتی بیشتر ازدستگاه حضوروغیاب موجب گردیده که در خیلی از اداره ها و شرکتها دستگاه حضور و غیاب، حذف هم گردد.
نرم افزار حضور و غیاب موبایلی از طریق موبایل شخص و یا رایانه پرسنل عمل می کند که درواقع می توانیم بگوییم بدلیل اینکه موبایل جزء لوازم شخصی محسوب می شود برای حضور و غیاب بدون دست زدن به شیء عمومی از نشر این ویروس جلوگیری می شود.

نرم افزار حضور و غیاب موبایلیمی تاند عکس شما را با در نظر گرفتن موقعیتتان که در شرکت هستید یا نه گزارش دهد.

قیمت انواع دستگاه کنترل تردد پرسنل

دستگاه کنترل تردد پرسنل را باید جزء مجموعه دستگاه هایی در نظر بگیریم که بدلیل تغییرات دائمی بازاردلار و سکه بالا و پایین می آید.پس به مجموعه ما حق دهید تا قیمت دستگاه حضور و غیاب یا دیگر دستگاه های کنترل تردد را در سایت قرارندهیم. چراکه تغییرات دائمی همواره موجب سوء تفاهم میان مشتری وفروشنده شده است.
لذا برای این منظورمی توانید بدون محدودیت زمانی با ما تماس بگیرید.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید