مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه حضوروغیاب رایگان بخرید

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

گام به گام برای خرید دستگاه حضور و غیابخرید رایگان دستگاه حضور و غیاب صحت دارد؟یک مثال که سوددهی دستگاه حضور و غیاب را اثبات می کندآیا تنها تهیه دستگاه حضوروغیاب رایگان ، خریدی موفق است؟اهمیت خدمات پس از فروش در خرید دستگاه حضور و غیاب
دستگاه حضوروغیاب رایگان

رایگان شدن هزینه دستگاه حضورو غیاب غیر واقعی نیست . اینکه بتوانید، دستگاه حضوروغیاب رایگان خریداری کنید، صحت دارد و ترفندی بسیار جالب و اخلاقی می باشد. به گونه ای که شما هر دستگاه حضورو غیاب مورد نیازتان،اعم از دستگاه حضور و غیاب سوپریما، دستگاه ایرانی و یا چینی را که بخواهید تهیه کنید، برای شما نهایتا رایگان تمام می شود.

گام به گام برای خرید دستگاه حضور و غیاب

حیرت خبر خرید دستگاه حضوروغیاب رایگان موجب می گردد تا هر مخاطبی کنجکاو شود. دراینجا خیلی سریع به موضوع می پردازیم:
شما برای خرید دستگاه حضورو غیاب با خیلی از سایتها تماس گرفته اید. سوال های خود را از مشاورین می پرسید و مشاورین هر شرکت برای فروش دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد با کیفیت مجموعه خود تلاش می کنند.
شما به هر روش چه با تحقیق و چه بی تحقیق در هر حال به دستگاه نیازمند هستید. و بالاخره به خرید یک دستگاه بسنده می کنید.چرا که در هر مجموعه، وجود دستگاه حضور و غیاب، امریست ضروری.

خرید رایگان دستگاه حضور و غیاب صحت دارد؟

شما بعد از خرید دستگاه حضور و غیاب (با هزینه) می توانید خیلی سریع صرف مدت کوتاهی مبلغ پرداخت شده بابت دستگاه حضور و غیاب را به حساب شرکت بازگردانید. این ترفندیست که خود در نظم مجموعه تان موثر است . که از طرفی دیگر هم موجب بالارفتن بازدهی پرسنل می شود و هم به مدیریت زمان و بودجه شرکت کمک می کند.
شما برای حقوق پرسنل خود مبلغی توافقی، در نظر گرفته اید. این هزینه هر ماه باید به پرسنل پرداخت گردد. اگر برای تاخیر و تعجیل پرسنل که توسط دستگاه حضور و غیاب گزارش داده می شود، جریمه ای در نظر بگیرید، طبیعتا خود به بازدهی نیروی کار کمک می کند.

یک مثال که سوددهی دستگاه حضور و غیاب را اثبات می کند

اگر نیروی کار با تاخیر به اداره یا شرکت بیاید (بطور مثال هر روز 5 دقیقه) و شما برای هر دقیقه مبلغی جریمه در نظر گرفته اید(مثلا 700 تومان) این مبلغ برای یک پرسنل در یک ماه به 105000 تومان می رسد. این مبلغ تنها برای یک نیرودر ماه است. حال خودتان با چند پرسنل این جمع وضرب را انجام دهید. به این قانون می توانید دستگاه حضور وغیاب مجانی داشته باشید.

درهرحالت با خرید دستگاه حضورو غیاب، شما در این میدان موفق خواهید بود. چرا که هم پرسنل منظم ترمی شوند و بازدهی شان بیشتر می گردد، و هم تاخیر ها کاهش می یابد و هم اینکه به واسطه آن تاخیرهای اندک، مبلغ دستگاه به حساب شرکت باز می گردد.

آیا تنها تهیه دستگاه حضوروغیاب رایگان ، خریدی موفق است؟

حال به این نتیجه رسیدیم که پروسه خرید دستگاه حضور و غیاب، با برنامه ریزی یک مدیر موفق به یک دستگاه سودآور مبدل می گردد و هم نظم ویژه ای را حاکم می کند.
آیا همیشه اینگونه است؟ ایا تنها خرید دستگاه حضور و غیاب، منجربه این موفقیت خواهد شد؟
در اینجا، اطلاع ازامکانات دستگاه ساعت زنی است که حرف اول را می زند.

دستگاه حضوروغیاب رایگان
اهمیت خدمات پس از فروش در خرید دستگاه حضور و غیاب

کیفیت دستگاه، گارانتی و خدمات پس از فروش و نصب دستگاه بسیار اهمیت دارد. اگر تک تک این موارد که به آن اشاره شد، ایراد داشته باشد و یا به آن دقت نشود، با مشکل نقص دستگاه بصورت دائمی و یا پی در پی مواجه خواهید شد. که این مسئله عکس مقاله بالا خواهد شد و مساوی خواهد بود با زیان دهی و بی نظمی در شرکت. چراکه تجربه ثابت کرده است وارد کردن ساعت ورود و خروج به صورت دستی و یا ثبت مرخصی ویا ماموریت با خطاهای فاحشی روبرو می شود.
اگر تعداد پرسنل شما کم است و از انگشتان یک دست کمتر می باشد، به شما خرید نرم افزار حضور و غیاب موبایلی را پیشنهاد می کنیم.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید