مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه اسکنر اثر انگشت suprema دارنده مجوز ثبت احوال

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

کدام دستگاه اسکنر اثر انگشت suprema بهتر است؟اسکنر اثر انگشت suprema برای دفاتر ازدواج و طلاقاسکنر اثر انگشت برای پیشخوان ها و  پلیس +۱۰اسکنر bio mini plus  سوپریما برای چه مراکزی  مورد نیاز است؟
دستگاه اسکنر اثر انگشت suprema

دستگاه اسکنر اثر انگشت suprema  به دلیل کیفیت بالا و ضد تقلبی که دارد مورد تایید سازمان ثبت احوال و مراکز زیر نظر ارگان ها واقع گردید.

کدام دستگاه اسکنر اثر انگشت suprema بهتر است؟

دستگاه اسکنر اثر انگشت suprema امکانات متفاوتی دارد و در هر پروژه یک یا چند دستگاه  مسمر ثمر است. سیستم های این برند یا یک اسکنر ۴ انگشتی، اسکنر اثر انگشت با کارت ملی، پد امضا و …. است. اگر یک اسکنر چند کاره برای مکانی که که  نیازش  اسکنر تک انگشتی اکتفا کند بخواهیم خریداری کنیم، طبعا  مناسب نخواهد بود و تنها حین کارکرد  چند آپشن مورد نیاز ما واقع خواهد شد و در واقع صرف هزینه بیهوده کرده ایم. و البته  عکس آن نیز صدق می کند.

اسکنر اثر انگشت suprema برای دفاتر ازدواج و طلاق

برای این مراکز و همچنین دفاتر اسناد رسمی باید  لزوما دستگاه خریداری شود که بتواند کارت ملی را با اسکنر اثر انگشت مطابقت دهد. در واقع جعل با این سیستم ها به صفر می رسد چرا که هم اثر انگشت هم شخص، حی و حاضر و هم کارت ملی هر سه با هم مقایسه می شوند. و این مسئله  امنیت بالاتری را به همراه دارد. از طرفی دیگر در دفاتر ازدواج که باید چندین امضا از طرف عروس و داماد انجام گیرید،  یک اثر انگشت که حکم امضا را دارد، به راحتی در تمامی صفحات، این اثر انگشت درج خواهد شد که حکمی معتبر تر از امضا خواهد داشت. نکته دیگر اینکه سر دفتر نیازی به این همه بایگانی کردن اسناد ندارد و همه اطلاعات به  صورت مجازی آرشیو خواهد شد.

اسکنر  اثر انگشت bio mini combo  یا combo+300 وهمچنین combo+300s نمونه های آن می باشندو هر ۳  کارت ملی را می توانند قرائت کنند.

دستگاه اسکنر اثر انگشت suprema

دستگاه اسکنر اثر انگشت suprema

دستگاه اسکنر اثر انگشت suprema

اسکنر اثر انگشت برای پیشخوان ها و  پلیس +۱۰

این ۲ مرکز حساس مدل های مختلفی اسکنر انگشت نیاز دارند. پس برای اطمینان خاطرشان از اسکنری  استفاده می کنند که چند کاره باشد. البته  دستگاهی که بتواند سنسوری به اندازه اسکنر ۴ انگشتی  g10  که پد امضا و کارت ملی را  در یک دستگاه بگنجاند، هیچ شرکتی تولید نکرده است. ولی فعلا همین اسکنر g10  برای دفاتری که نام بردیم، اکتفا می کند.

دستگاه اسکنر اثر انگشت suprema

اسکنر bio mini plus  سوپریما برای چه مراکزی  مورد نیاز است؟

این اسکنر هم مانند مدل های دیگر دستگاه اسکنر اثر انگشت suprema مطلقا به منع تقلب می پردازد. و نمی گذارد کوچکترین تقلب حتی در زمانی که اپراتور در کنار دستگاه نیست، صورت گیرد. برای همین در محل هایی که می خواهند برای صرفه اقتصادی از نیروز کار استفاده نکنند هم کمک شایانی خواهد نمود.
این اسکنر برای گذر از گیت کنترل تردد  و احراز اولیه مفید است . یا در بانکها جایگزین لایقی برای امضاء  و مقایسه با  اثر انگشت اولیه است.

دستگاه اسکنر اثر انگشت suprema

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید