مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سیستم اتوماسیون خوابگاهی و کنترل تردد

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

کنترل تردد در سیستم اتوماسیون خوابگاهی چگونه است؟خرید سیستم اتوماسیون خوابگاهی و نرم افزار کاربردیدستگاه اکسس کنترل درخرید سیستم اتوماسیون خوابگاهیگیت کنترل تردد در خرید سیستم اتوماسیون خوابگاهی
خرید سیستم اتوماسیون خوابگاهی

شما برای خوابگاه دانشجویی به چه قیمت اقدام به خرید سیستم اتوماسیون خوابگاهی و راه اندازی آن می کنید؟ مطالعه این یادداشت اهمیت خرید سیستم اتوماسیون خوابگاهی را دو چندان می کند. شما می توانید با خرید گیت کنترل تردد به همراه اکسس کنترل مجهز به رله و همچنین نرم افزار کاربردی مناسب در این خصوص فضای خوابگاه دانشجویی و تردد ها را کنترل و امنیت را برقرار کنید.

کنترل تردد در سیستم اتوماسیون خوابگاهی چگونه است؟

ازحساس ترین بخش یک دانشگاه، خوابگاه های آن است شاید این حساسیت در حد و اندازه اتاق سرور و حتی بیشتر برای امور خوابگاه ها اهمیت داشته باشد. این اهمیت معمولا مسئولین امور دانشجویی و امور خوابگاه ها را بر این داشته تا سیستم های کنترل تردد باکیفیتی را برای ورود و خروج و محل های اصلی خوابگاه در نظر بگیرند.
اکسس کنترل ها بهترین دستگاه ها جهت ایجاد فضای امن و آرام برای خوابگاه ها به شمار می روند که دارای بخش های مهمی هستند.

خرید سیستم اتوماسیون خوابگاهی

خرید سیستم اتوماسیون خوابگاهی و نرم افزار کاربردی

نرم افزار در واقع به اتوماسیون خوابگاهی روح می بخشد. در نرم افزار خوابگاهی باید به مواردی چون رفت و آمد دانشجویان، تایمی که باید در خوابگاه حضور داشته باشند و بلعکس، امکان اطلاع به سامانه پیامکی و ارسال پیامک به اولیاء و گزارش دائم از ورود و خروج آنان، بحث حسابداری(شهریه خوابگاه و…) صورت گیرد.

دستگاه اکسس کنترل درخرید سیستم اتوماسیون خوابگاهی

بازوی دیگر در خرید اتوماسیون خوابگاهی، اکسس کنترل یا دستگاه حضور و غیاب است که برای رعایت بهداشت، پیشنهاد می شود دستگاه تشخیص چهره استفاده شود. اما مهمترین نکته عدم خطا در دستگاه حضور و غیاب است یعنی باید دستگاه به گونه ای باشد که هنگام تردد دانشجویان هیچ گونه اختلال و خطایی نداشته باشد. اگر دستگاه اکسس کنترل چند ورود یا خروج دانشجویان را گزارش ندهد این به معنای حس بی اعتمادی اولیا نسبت به عملکرد امور خوابگاه ها خواهد بود.
در این محل ها دستگاه حضور و غیاب سوپریما بی نقص ترین سیتسم سخت افزاری برای کنترل تردد خوابگاه ها است و می تواند به راحتی رفت و آمد ها را ثبت کند و اگر فردی بدون هماهنگی از طریق گیت وارد خوابگاه شود د هنگام بازگشت از تردد آن ممانعت می شود.
دستگاه اکسس کنترل سوپریما می تواند در تایمی که دانشجویان اجازه خروج از خوابگاه را ندارند (مثلا برای خوابگاه دختران از 9:30 شب تا 6 صبح ) برای دانشجویان غیر فعال شود و مثلا در همان تایم می تواند برای افراد خاص مجوز تردد را اعمال کند. در واقع اختیار تردد برای هر کاربر به صورت مجزا به عهده اپراتور است.

خرید سیستم اتوماسیون خوابگاهی

گیت کنترل تردد در خرید سیستم اتوماسیون خوابگاهی

گیت کنترل تردد در واقع دژ اصلی در اتوماسیون خوابگاهی محسوب می شود دانشجو با عبور از گیت کنترل تردد نباید نسبت به خوابگاه احساس فضای امنیتی-نظامی کند و از طرفی نباید فضا ناامن هم باشد. گیت کنترل تردد شیشه ای و گیت میله ای بهترین مدل گیت در این زمینه هستند. که ارتباط آن با دستگاه اکسس کنترل مجهز به رله و ارتباط این 2 با نرم افزار اتوماسیون خوابگاهی به مدیریت خوابگاه می پردازد. اگر در کنار گیتها حراست حضور نداشت پیشنهاد می شود از گیت کنترل تردد شیشه ای استفاده شود. و در صورت عدم استفاده از گیت شیشه ای و حراست، دوربین مدار بسته نیاز خواهد بود. ولی در صورت عدم استفاده از (گیت کنترل تردد شیشه ای، دوربین مدار بسته، و حراست) باز با دستگاه حضور و غیاب سوپریما می توان رفت و امدها کنترل شود. ولی امکان پریدن از روی گیت وجود دارد. برای همین است که در متروها، سازمان های حساس دولتی ، فرودگاه ها و… علاوه بر گیت، اوپراتر هم حاضر می شود.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید