مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین مرکز فروش اسکنر اثر انگشت سوپریما g10

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

اسکنر اثر انگشت سوپریما g10 بهترین اسکنربرای احراز هویت در مرزهامورد دیگر استفاده از اسکنر اثر انگشت سوپریما g10اسکنر اثر انگشت دسته دومg10
اسکنر اثر انگشت سوپریما g10

اسکنر اثر انگشت سوپریما g10  تولید شرکت suprema است و در بازار مدل های فابریک و دسته دوم ان موجود است.

اسکنر اثر انگشت سوپریما g10 بهترین اسکنربرای احراز هویت در مرزها

تاکنون برای گذر از مرزهای زمینی و هوایی پیش آمده  که زمان زیادی در صف کنترل مدارک شناسایی بایستید؟ این زمان سرسام اور چقدر وقت و زمان شما را گرفته است؟ شما برای عبوراز گیت کنترل تردد فرودگاهی  یا از گمرک مرزی باید از نظر هویتی و امنیتی چند بار کنترل بشوید. این زمان مساوی است با خستگی و فرسایش.
با ارتقاء تکنولوژی، در کشورهای اروپایی حذف مدارک از قبیل پاسپورت و ویزا  انجام گرفته است و بخاطر اینکه از پیش مشخصات بیومتریکی مسافر در سیستم بین المللی ثبت شده است، بدون هیچ گونه کاغذبازی  و صرف زمان، در پاسپورت دیجیتالی فرد درج می شود که او در … تاریخ و ساعتی مشخص  وارد فلان کشور شده است.این به کار سرعت می بخشد.

اسکنر اثر انگشت سوپریما g10

مورد دیگر استفاده از اسکنر اثر انگشت سوپریما g10

حتما شما برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه به دفاتر پیشخوان دولت رفته اید در قدیم برای چنین گواهیی باید از طریق استامپ و جوهر آغشته به آن انگشتان تان را ثبت می کردید؛ ولی امروزه تکنولوژی، نه محکمی به این روش سنتی است. چرا که شرکت کره ای سازنده اسکنر اثر انگشت سوپریما g10 با سنسوری هوشمند و صفحه ای تخت و بزرگ (به گونه ای که ۴ انگشت را بتواند در یک لحظه تایید کند ) فوق العاده سرعت ، و دقت را بالا می برد. و  نیازی هم به این همه آغشته کردن دستها به جوهر نیست.
احراز هویت در این مکان ها به قدری حساس است  که در روشهای نوین هم باید از صفحه سنسور و اطمینان به تشخیص هوشمندانه آن مطلع و ایمان داشته باشیم و ضریب خطای آن صفر باشد.

این دستگاه  گران ترین قیمت اسکنر  اثر انگشت  و از دستگاه های برندsuprema  است که در پیشخوان دولت   وجود ان امری حیاتی است.

اسکنر اثر انگشت سوپریما g10

اسکنر اثر انگشت دسته دومg10

اسکنر اثر انگشت دسته دوم  به ندرت پیشنهاد می شود و در واقع  به دلیل درخواست متوالی مشتریان  مدل استوک آن  بعد از انتقال به آزمایشگاه و تست،در صورت صلاحدید گارانتی و عرضه می شود. دلیل این امر تقاضای زیاد مشتریان بوده است.

در بازار این دستگاه به اسکنر ۱۰ انگشتی یا ۴ انگشتی نیز شهرت دارد. پیش از این به شرح کامل اسکنر ۱۰ انگشتی اشاره کرده ایم. و چند ویدئو برای آشنایی بیشتر با این دستگاه بی نظیر منتشر کرده ایم که شما را به ملاحظه مجدد ان از طریق لینک فوق دعوت می نماییم.

اسکنر اثر انگشت سوپریما g10

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید