مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین در باز کن اثر انگشتی برای طلا فروشی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

چند برند در بازکن اثر انگشتی یا اکسس کنترل اثر انگشتی را بشناسیم سوپریما بهترین برند برای کنترل تردد و مدیریت دسترسی جواهر فروشی هامدیریت نیروهای کار در تایم های مختلفاتصالدوربین های مدار بسته به  درب باز کن های سوپریماکد و رمز  در اثر انگشت جایگزین عکس و تصویر یک فردبدنه مستحکم و قوی در دستگاه سوپریما عملکرد اکسس کنترل ها چگونه است؟قفل مقابل برقی و قفل مگنتی چه کاربردی دارند؟کاربرد ماژول i/o برای درب طلافروشی هاراهکار خروج امن از درب ها در طلافروشی۱-کلید بدون تماسکاربرد مهم آرام بند و سنسور لای درب در جواهر فروشی هادرب باز کن کارتی بهتر است یا اثر انگشتی؟کاربرد درب باز کن کدبرای مراکز حساس
در باز کن اثر انگشتی

در باز کن اثر انگشتیدر باز کن اثر انگشتی طلا فروشی وصرافی ها  با بالاترین امنیت و قابلیت های تخصصی ویژه طلافروشی، صرافی و بانکها

چند برند در بازکن اثر انگشتی یا اکسس کنترل اثر انگشتی را بشناسیم

ما در ابتدا پیش از آشنایی با عملکرد در بازکن اثر انگشتی یا اکسس کنترل و مکانیزم آن، باید شما را با  بهترین و امن ترین برند که ویژه این صنف است آشنا سازیم. و بر مبنای آن به جزئیات بیشتر بپردازیم. زیرا در بازار مدل ها و کیفیت های بسیاری وجود دارند و کمپانی های فراوانی اقدام به *تولید اکسس کنترل* کرده اند. مثلا برندهایی مانند zk ، تایمی در بازار ایران خیلی جولان می دهند. اما یک صرافی و طلا فروش با هر مکان حتی اماکن نظامی تفاوت دارد و سرقت یا حملات مسلحانه به این اماکن خیلی بیشتر از هر محل دیگری بوده است.
پس استفاده از هر دستگاهی جهت کنترل تردد و امنیت در جواهر فروشی ها  قابل قبول نخواهد بود.

 سوپریما بهترین برند برای کنترل تردد و مدیریت دسترسی جواهر فروشی ها

سوپریمای کره جنوبی که معمولا دستگاه های تولید شده آن پر فروش ترن دستگاه های جهان محسوب می شود،  بهترین گزینه برای طلا فروشی هستند. چراکه عدم نقص در تشخیص، هوشمتد عمل کردن سنسور چهره و یا اثر انگشت آن خیلی ظریفانه  به امنیت سازی مغازه شما می پردازد در نظر داشته باشید.

شما شاید در نگاه اول برداشت کنید که سوپریما دستگاه درب باز کن ارزان قیمت عرضه نمی کند و دستگاه های آن قیمت بالایی دارد. ولی در اینجا کمی از امکانات آن برای شما توضیح می دهیم تا متوجه نیاز حیاتی یک طلا فروشی به این دستگاه باشید.
درب بازکن اثر انگشتی

مدیریت نیروهای کار در تایم های مختلف

در صرافی و یا طلا فروشی ها شاید نیروهای کاری داشته باشید که در تایم های مختلفی در محل کار حضور دارندو نباید در زمانی غیر ساعت مقرر وارد محیط حساس که طلا و جواهر وجود دارد بشوند. اگر شما یه  درب باز کن rfid ، چهره یا اثر انگشتی ساده با برند غیر از سوپریمای کره جنوبی داشته باشید نمی توانید این محدودیت ها را ایجاد کنید.
یا در زمانی محدودیت را برای نیروها به کل آزاد نمایید. این قابلیت در سیستم های کنترل تردد معمولی میسر نیست ولی به راحتی از طریق  اکسس کنترل های سوپریما شرایط فراهم است.

درب بازکن اثر انگشتیاز طرفی اگر در لحظه مطلع شدید فلان نیرو نباید تا اطلاع ثانوی وارد اتاق جواهرشود، بلافاصله و بدون وقفه از طریق اپلیکیشن و pc ورود را صرفا برای آن شخص مسدود می کنید.ا

اتصالدوربین های مدار بسته به  درب باز کن های سوپریما

این امکان هم در دیگر درب باز کن ها وجود ندارد و می توان با اتصال به دوربین های مدار بسته یک آرشیو از زمان ورود و خروج ها را ذخیره کرد. این قابلیت موجب می شود به صورت جدا گانه رفت  آمد هر فرد با سرعت بالا بازبینی شود. و زمان بازبینی دقیق تر و بدون اتلاف وقت به بررسی ها پرداخت. شما میتوانید درباز کن اثر انگشتی ،کارتی ، چهره و … را  با این دوربین ها مرتبط سازید.

کد و رمز  در اثر انگشت جایگزین عکس و تصویر یک فرد

تکنولوژی اگر چه پیشرفت کرده است ولی دستگاه های اثر انگشت یا چهره  ای هستند که توسط تولید کنندگان سیستم های حضور غیاب و کنترل ترددساخته شده است که کیفیت فوق العاده پایینی دارند. یعنی حتی اگر عکس آن فرد به جای خود شخص در مقابل سنسور چهره در درب بازکنها قرار بگیرد.
دستگاه از شناسایی فیک یا واقعی بودن آن عاجز است و یا اگر خمیری که روی آن اثر انگشت فردی دیگر حک شده است، روی سنسور انگشت قرار بگیرد، خیلی راحت به باز کردن درب می پردازد و امنیت را به صفر می رساند.
در دستگاه های سوپریما این امکان وجود دارد که سنسور اثر انگشت بافت را به صورت کد و رمز به حافظه دستگاه معرفی کند و به صورت الگوریتم پردازش تصویر این امکان صورت می پذیرد برعکس سنسور های چینی که در تشخیص عکس اثر انگشت با بافت واقعی آن عاجزند.
ولی در دستگاه کره ای تشخیص بافت زنده از تقلبی  و تفاوت آن به راحتی میسر است و در بالا رفتن کیفیت در بازکن اثر انگشتی کمک می کند

بدنه مستحکم و قوی در دستگاه سوپریما

تردد و استفاده اکسس کنترل در طلا فروشی ها برای کارکنان، و مسئولین آن و در عرصه  و فضایی  در نظر گرفته می شود که جواهرات باید در معرض دید ولی از حفاظت  و امنیت بالا  برخوردار باشند.
این دستگاه ها در هر حال در معرض تماس مشتریان است. و استحکام بدنه آن اهمیت دارد و نصب آن هم باید خیلی مقاوم باشد.

 عملکرد اکسس کنترل ها چگونه است؟

حال که با دستگاه های اکسس کنترل آشنا شدیم و به اهمیت  کیفیت و کمپانی در محلی مانند جواهر فروشی ها پی بردیم، به صورت مجزا شما را با دیگر اجزا و امکانات لازم برای نصب اکسس کنترل برند سوپریما آشنا می کنیم.

قفل مقابل برقی و قفل مگنتی چه کاربردی دارند؟

این قفل ها به خود درب متصل می شود و از ریدر اثر انگشت ، چهره، کارت یا… دستور می گیرد و به صورت الکترونیکی درب را باز می کند.
درب بازکن اثر انگشتی
قفل مقابل برقی برای دربهای معمولی مانند دربهای چوبی یا فلزی استفاده می شود ولی برای دربهای شیشه ای که ضخامت کمی دارد، امکان نصب قفل مقابل برقی نیست و باید از قفل مگنتی استفاده شود.

کاربرد ماژول i/o برای درب طلافروشی ها

این ماژول دقیقا حد فاصل بین ریدر اثر انگشتی و قفل درب نصب می شود و وظیفه اش تشدید امنیت است.
درب بازکن اثر انگشتی
بسیاری از سارقین با وارد ناگهانی برق به دستگاه آن را به راحتی باز می کنند. اما با قرار دادن این ماژول دستور از دستگاه به قفل رمزنگاری شده و بر اساس کد صورت خواهد گرفت. که جریان ناگهانی برق یا… بی تاثیر است.

راهکار خروج امن از درب ها در طلافروشی

در این شرایط بستگی به کارشناسان و خود مدیریت طلافروشی دارد که امنیت برای خروج چقدر اهمیت دارد که در صورت نیاز به امنیت زیاد، باید همین امکانات را برای داخل فضای متصدیان طلافروشی در نظر گرفت که تقریبا هزینه ۲برابر می شود. یعنی یک ریدر انگشتی هم برای داخل  فضای حفاظت شده باید خریداری کرد. ولی معمولا برای خروج به امکاناتی ساده تر نیاز است که به چندنمونه معمول آن اشاره می کنیم:

۱-کلید بدون تماس

این کلید همان گونه که از نامش مشخص است با نزدیک شدن دست به آن و بدون تماس به صورت چشم الکترونیک عمل می کند و درب باز می شود و لازم است که متصدی، تا بسته شدن کامل درب به آن دقت کند و از بسته شدن آن اطمینان حاصل نماید که در ادامه به پیشنهاد یک راهکار در این زمینه می پردازیم.
درب بازکن اثر انگشتی
۲-بوش باتن (یا شصتی) این قطعه هم می تواند جایگزین کلید بدون تماس باشد و بصورت دکمه خروج استفاده شود. اگرچه کلید بدون تماس معمولا دیرتر آسیب می بیند. ولی باید در جنس و کیفیت آنها دقت کافی به عمل آید.
۳-ریموت کنترل در طلا فروشی ها  ریموت کنترل خیلی مرسوم شده است. ولی احتمال مفقودی و خراب شدن آن زیاد است.

کاربرد مهم آرام بند و سنسور لای درب در جواهر فروشی ها

با نصب این ۲ وسیله به درب، امنیت طلافروشی شما تکمیل تر می شود. با وجود آرام بند و تنظیم آن به حالت سریع، خطای انسانی در عدم بسته شدن ورودی دخیل نخواهد بود و به صورت مکانیکی، در بسته می شود.

درب بازکن اثر انگشتی

همچنین با نصب سنسور لای در( که ۲قطعه موازی هستند که روی درب و چهار چوب عمودی درب قرار می گیرد) اگر درصدی درب باز بماند با اعلام و بوق آلارم این سنسور سریع مسئولین را از این موضوع با خبر خواهند شد.

درب باز کن کارتی بهتر است یا اثر انگشتی؟

سیستم های کارتی امروزه رو به انقضا و منسوخ شدن هستند. و ۲نقص بزرگ یعنی مفقود شدن و یا سرقت موجب استفاده محدود از آن گردیده است. البته درب باز کن کارتی در برخی از پروژه ها خیلی کاربردی هستند. ولی اصلا برای طلا فروشی ها پیشنهاد نمی شود.

کاربرد درب باز کن کدبرای مراکز حساس

این حالت هم جز موارد غیر بیومتریک به حساب می آید و گاهی با چالش روبرو می شود که می توان به افشای کد اشاره کرد که در این مواقع سریع باید اقدام به تغییر رمز کنیم. یا فراموشی آن هم از دیگر معزلات آن به حساب می آید. نکته جالب اینکه اگه دستگاه درب باز کن کارتی یا کد با برند سوپریما در مغازه خود نصب کرده اید و کارت یا کد افشا شده است می توانید هر کجا که هستید، از طریق نرم افزار، خیلی سریع به محدودیت دسترسی و یا مسدود کردن آن بپردازید و کمتر از چند ثانیه غائله را ختم به خیر کنید.

 
هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید