مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع گیت کنترل تردد و مرکز فروش آن در ایران

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

با انواع گیت کنترل تردد آشنا شویم آشنایی با گیت کنترل تردد شیشه ای آشنایی با گیت کنترل تردد پروانه ای معرفی گیت کنترل تردد میله ای سه شاخه معرفی گیت کنترل تردد میله ای 2 شاخه گیت تمام قد امنیتی تر ین گیت عبور و مرور آشنایی با گیت باله ای ( لولایی) گیت عبور و مرور گردان گیتی برای اماکن عمومی لوازم جانبی و یکپارچه در گیت های عبور و مرور
انواع گیت کنترل تردد

برای اطلاع از انواع گیت کنترل تردد ، کاربردهای گیت عبور و مرور و قیمت آن با ما همراه باشید.
در واقع محل قرار گرفتن  گیت ها حساس ترین محل عبور و مرور هاست. شاهراه اصلی هر مجموعه که ورودی اصلی آن به حساب می آید. بدون امنیت کار  انجام روزمره میسر نیست همانگونه که  ناامنی در یک مملکت زندگی را مختل می سازد.
 در صورتی که خرید گیت عبور و مرور را در مجموعه خود لازم می دانید، با ما تماس بگیرید تا  مناسب ترین گیت را به شما معرفی کنیم.

با انواع گیت کنترل تردد آشنا شویم

پیش از مشخصات فروش ( قیمت ، نحوه ارسال و خدمات پس از فروش) شما را با انواع گیت عبور و مرور آشنا می کنیم:

  • گیت شیشه ای
  • گیت شیشه ای پروانه ای
  • گیت میله ای(3 شاخه ای ) گیت میله ای(2 شاخه ای )
  • گیت تمام قد
  • گیت گَردان
  • گیت عبور و مرور کشویی( لولایی)

آشنایی با گیت کنترل تردد شیشه ای

استقرار این گیت به صورت خطی است. همانطور که از اسمش پیداست و در ذهن شما مجسم است این گیت داراری دربهای شیشه ای است که به صورت کشویی باز و بسته می شود. از الزامات این گیت شیشه ای استحکام دربهای آن است.
گیت کنترل تردد شیشه ای برای اماکنی که نیاز مبرم به کنترل سریع است استفاده می شود. و این مکان ها نباید از حساسیت امنیتی زیاد برخوردار باشد، گیت کنترل تردد شیشه ای در متروها خیلی کاربرد دارد، به همین دلیل گیت مترویی هم شهرت دارد.

انواع گیت کنترل تردد

آشنایی با گیت کنترل تردد پروانه ای

درب این گیت به شکل پروانه ای عمل می کند، و به کنترل تردد می پردازد، بدنه این گیت مستحکم بوده و دربهای شیشه ای و معماری اش موجب گردیده  که به حالت  سریعترین مد رفت و آمد هم تنظیم شود. این گیت عبور و مرور   در اماکن پر رفت و آمد  با حساسیت کمتری نسبت به گیت کنترل تردد شیشه ای استفاده می شود.

انواع گیت کنترل تردد

معرفی گیت کنترل تردد میله ای سه شاخه

گیت کنترل تردد سه شاخه را به گیت میله ای هم می شناسند. این گیت بمانند گیت کنترل تردد شیشه ای، در اماکن شلوغ کاربرد دارد،با این تفاوت که گیت کنترل تردد 3 شاخه علاوه بر شلوغ بودن اماکن، حساسیت بیشتری در عبور و مرر و کنترل تردد را هم دارد و بعبارتی برای اماکن حساس امنیتی استفاده می شود.
قیمت گیت کنترل تردد 3شاخه نسبت به گیت عبورومرور شیشه ای ارزان تر است.چراکه گیت کنترل تردد شیشه ای به سیستم رانش الکترومکانیکی مجهز است برای همین قیمت بالاتری دارد.

انواع گیت کنترل تردد

معرفی گیت کنترل تردد میله ای 2 شاخه

در گیت 3 شاخه بعد از اینکه فرد از میله دوم عبور کردمیله سوم قفل می شود و مانع تردد نفر بعدی می گردد.. ولی در گیت کنترل تردد میله ای 2 شاخه حساسیت و امنیت کمتر می شود.

گیت تمام قد امنیتی تر ین گیت عبور و مرور

گیت کنترل تردد تمام قد معمولا چند باله دارد این باله ها موجب می شود وقتی یک نفربین 2 باله قرار گرفت تا تردد کند نفر دیگری امکان ورود نداشته باشد.

استحکام بالا فولادی بودن گیت ، و استحفاظ در فضا با قرار گرفتن از زمین تا سقف ورودی موجب شده است امنیت بالایی را ایجاد نماید. و هیچ کس از بالای گیت هم امکان ورود نداشته باشد.
گیت کنترل تردد تمام قد برای مراکز حساس امنیتی با درجه امنیت بالا ، زندان ها، آسایشگاه های بیماری روحی (با وضعیت نامناسب) به کار می رود.
برای اماکن ورزشی هم گیتهای کنترل تردد تمام قد با ظاهری متفاوت استفاده می شود.

انواع گیت کنترل تردد

آشنایی با گیت باله ای ( لولایی)

این گیت بمانند گیت کنترل تردد مترویی دارای دربهای شیشه ای دارد با این تفاوت که دربهای آن بجای اینکه کشویی باز شود به صورت لولایی باز می گردد.
این گیتها معمولا عریض هستند و چون درب آن کاملا به صورت 90 درجه باز می شود برای مکان هایی چون فرودگاه ها یا فروشگاه زنجیره ای که تردد با چرخ دستی و یا چمدان و یا بارهای بزرگ صورت می گیرد کاربرد دارد.

انواع گیت کنترل تردد

گیت عبور و مرور گردان گیتی برای اماکن عمومی

این گیت با چرخش 120در جه ای تنها کارش هدایت افراد به داخل و خارج یک مجموعه است . و به همین دلیل در مراکز عمومی که نیازی به کنترل شدید نیست استفاده می شود. معمولا شکل و معماری گیت عبور و مرور گردان به صورت دایره ای و دورانی است. شکیل بودن این گیت 4 چوب فلزی محکم و بدنه ای شیشه ای یا فاقد بدنه از خصوصیات ظاهری آن است.

انواع گیت کنترل تردد

لوازم جانبی و یکپارچه در گیت های عبور و مرور

آنچه می تواند کاربرد گیت کنترل تردد را ارتقاء بخشد لوازم جانبی آن و همچنین دستگاه هایی است که با اتصال به گیت کیفیت کنترل تردد را بالا می برد بطور مثال قرائتگر ها و سنسورهای اثر انگشت و یا کارت های مایفر در کیفیت عبور و مرور موثر است.
همچنین در گیت کنترل تردد معمولا امکان یکپارچه سازی با دستگاه حضور و غیاب و اکسس کنترل، سیستم های اعلان حریق، یا ریموت از راه دور وجود دارد.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید