مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اسکنر اثر انگشت suprema combo از نمایندگی اصلی بخریم

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

انواع اسکنر اثر انگشت suprema comboارائه دهنده انواع اسکنر تک انگشتیاسکنر فوتورونیک  با سوپریما چه فرقی دارد؟
اسکنر اثر انگشت suprema combo

اسکنر اثر انگشت suprema combo از فینگر پرینتهای پرآوازه در جهان است ولی عدم دقت در خرید آن، به شما ضرر می زند. چرا که خدمات پس از فروش هم به اندازه خرید اسکنر دارای اهمیت است.

انواع اسکنر اثر انگشت suprema combo

از اسکنر اثر انگشت suprema combo می توان به  کمبوپلاس۳۰۰ و یا ۳۰۰s  اشاره نمود که اسکنر اثر انگشت ایرانی است ولی  سنسور  آن هوشمند و ساخت suprema است.هرد و اسکنر به  قرائت کارت ملی مجهز است. مدل ۳۰۰s پد امضا دارد و در مدل ۳۰۰ به جای پد، صفحه کلید عددی دارد تا در زمان هایی که یک فرد می خواهد احراز هویت شود ولی انگشتانش اثر اگشت ندارند، با وارد کردن پسورد عملیات مورد نیاز را انجام دهد
مدل دیگر  اسکنر اثر انگشت bio mini combo است که دقیقا به مانند ۲ مدلی که اشاره شد، عمل می کند. ولی در آن از پین پد عددی یا امضا خبری نیست.  با این تفاوت که کلیه قطعات آن ساختsuprema  است.

شرکت سوپریما مدلهای دیگری هم دارد مانند bio mini slim، g1،bio mini plus، اسکنر اثر انگشت g10 و…  البته در صورت از رده خارج شدن یک مدل اسکنر، مدل جدیدتر جایگزین آن می شود. که می تواند تمام خواسته های ورژن قبلی را ساپورت کند و کارایی های جدیدی هم دارد.

ارائه دهنده انواع اسکنر تک انگشتی

خرید اسکنر تک انگشتی در صورتی پیشنهاد می شود که نیازی به دیگر آپشنهای اسکنر که : پد امضا، کد، کارتخوان کارت ملی است را نداشته باشیدو از این نکته اطمینان داشته باشید که در آینده هم چنین نیازی ندارید.  در واقع آپشن هایی که نام بردیم با توجه به نیاز هایی که مراکز مختلف احساس می کردند طراحی شده است.  بهترین اسکنر اثر انگشت معمولا وضوحی با  DPI500 سرعتی بالا  و به تکنولوژی ال.اف.دی مجهز است.

اسکنر اثر انگشت دفاتر اسناد رسمی ابتدا  تک انگشتی اکتفا می کرد ولی در ادامه  برای امنیت بیشتر  این مراکز به  مدل قرائت کارت ملی تجهیز شدند.

اسکنر فوتورونیک  با سوپریما چه فرقی دارد؟

فوترونیک برای مکان های کاملا غیر حساس استفاده می شود این موارد می تواند محل هایی که تنها یک تاییدیه   به مانند اثر انگشت با استامپ جوهری قرار است استفاده شود جایگزین گردد  ولی هوشمند بودن پلیت اثر انگشت suprema  فراتر از  ماجرای انگشت جوهری است.  به طوری که در مرزهای بین المللی و معاملات سطح بالا برای احراز هویت  استفاده از آن به کیفیت و اطمینان کار ارتقا می بخشد.
در واقع اسکنر اثر انگشت فوترونیک و سوپریما هر دو به یک اندازه در جایگاه خود کاربرد و موثر هستند.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید