مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اسکنر اثر انگشت و پد امضا با کارت ملی برای دفاتر الکترونیک قضائی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

اسکنر اثر انگشت و پد امضا با کارت ملی comboplus 300sسنسور سوپریمای کره جنوبی در اسکنر کمبو پلاساحراز هویت با اسکنر اثر انگشت combo+300sاسکنر پد امضا برای چه مکان هایی مناسب است؟
اسکنر اثر انگشت و پد امضا

امروز برای شما بهترین اسکنر پد امضا و کارت ملی که مورد تایید دفاتر الکترونیک قضائی است را معرفی می کنیم.

اسکنر اثر انگشت و پد امضا با کارت ملی comboplus 300s

این اسکنر خواص ویژه و مفیدی دارد و هر گونه جعل و تقلب را شناسایی می کند. در اینجا به دفاتر الکترونیک قضائی تاکید می کنیم د که اگر تصمیم به تهیه یک اسکنر اثر انگشت ۳ کاره برای دفتر خود هستید این مدل بی نظیر است. از سنسور ضد تقلب تا پد امضای آن گرفته و نهایتا کارت خوان کارت ملی دستگاه باید بگوییم که از قطعات با کیفیتی ساخته شده است.
اسکنر اثر انگشت combo plus 300s جزء ملزومات کنترل تردد است که این شرکت به صورت تکی و عمده آن را در سطح کشور و  کشور عراق، تاجیکستان تایلند و ….صادر کرده است.
اسکنر اثر انگشت و پد امضا

سنسور سوپریمای کره جنوبی در اسکنر کمبو پلاس

اسکنر combo plus 2 مدل در بازار است که یکی  فاقد پد امضا می باشد و  به اسکنر اثر انگشت combo plus300 شهرت دارد و جایگزرین پد امضاء آن پین پد عددی است تا  به جای اثر انگشت بتوان از رمز هم استفاده نمود.
هر دوی آن اسکنر  اثر انگشت ایرانی هستند ولی  از آنجایی که مهمترین بخش از سیستم احراز هویت سنسور آن اث باید بگوییم که این قطعه  به دلیل حساسیت کار، سوپریمای کره جنوبی است که قابلیت تقلب را برعکس اسکنرهای اثر انگشت چینی به صفر می رساند. تکنولوژی LFD دلیل آن است.

احراز هویت با اسکنر اثر انگشت combo+300s

ارتباط برقرار کردن با ثبت احوال از موارد مهم این اسکنر است که خوشبختانه این اسکنر مورد تایید این سازمان و قوه قضائیه می باشد حال کمی هم به سنسور پد امضای تاچ اسکرین این دستگاه اشاره کنیم.  ابعاد سنسور امضا ۴٫۳ اینچی است و اگر قلم را روی آن بکشیم می تواند هوشمندانه تشخیص دهد که  فشاری که روی صفحه وارد شده چه میزان است. این تشحیص، سدی محکم در مقابل عمل سودجویانه متقلبین است. چرا که فرد متخلف هر چقدر هم قدرت جعل امضاء داشته باشد ولی نمی تواند حد فشار قلم فرد مجعول را تقلید کند.

اسکنر پد امضا برای چه مکان هایی مناسب است؟

ما پیش از این به شرح کامل اسکنر اثر انگشت پد امضا و کارت ملی COMBO+300S  پرداختیم  همچنین شرح دادیم که اسکنر اثر انگشت suprema  برای چه مکان هایی استفاده می شود. ولی کمبوپلاس ۳۰۰s  یک اسکنر خاص است که  تایید یا عدم تایید امضا را نیز می تواند حدس بزند پس استفاده چندکاره از آن  قدرت و کابرد آن را بالا  برده است. و می توان برای صدور چک در بانکها، دفاتر اسناد رسمی، شرکتهایی که نیاز به فرم امضاء مشتری دارندو …. استفاده شود. کاربرد استفاده از این سیستم احراز هویت در مرزها و گمرکات با هدف کنترل تردد بی نظیر است.

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید