مجموعه تردد سی تی ار آل شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اسکنر اثر انگشت سوپریما گارانتی اصلی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

اسکنر اثر انگشت سوپریما و انواع آناسکنر های تک انگشتی سوپریما۲ اسکنر اثر انگشت ایرانی با سنسور کره ای
اسکنر اثر انگشت

دغدغه مشاغل حساس که برای کنترل اثر انگشت از اسکنر اثر انگشت استفاده می کنند به راحتی در این متن حل شده است و به آنها این پیشنهاد را می دهیم که به خرید نوعی اسکنر اقدام کنند که فاقد انجام جعل باشد.

اسکنر اثر انگشت سوپریما و انواع آن

شرکت سوپریما در تولید اسکنر اثر انگشت با سنسور ضد تقلب که مانع دور زدن قانون می شود، بزرگترین تولید کننده این نوع تکنولوژی در جهان محسوب می شود. به گونه ای که از سوی کاربران شرکتهای مرتبط با کنترل تردد طی یک نظر سنجی معتبر، این شرکت را رهبر جهانی کنترل دسترسی هوشمند نام نهاده اند.
سنسور اثر انگشت هوشمند این شرکت میتواند مهمترین مکانها را به خوبی احراز هویت کند سنسور این دستگاه علاوه بر استفاده در اسکنر برای گیت کنترل تردد  و همچنین دستگاه حضور و غیاب  مورد استفاده قرار می گیرد.

از اسکنر های شرکت سوپریما می توان به اسکنر bio mini combo  که یک اسکنر مجهز به کارت ملی است اشاره نمود که در دفاتر اسناد رسمی فوق العاده مناسب است.

اسکنر اثر انگشت

شرکت سوپریما برای گمرک مرزی و احراز هویت در مرز ها به جای پاسپورت و ویزا اسکنر g10 را نیز طراحی نمود که به دلیل سنسور وسیع و تخت آن ۱۰ انگشت را به ۲ نوبت می تواند ثبت و شناسایی کند. این دستگاه در ایران برای دفاتز پلیس +۱۰ و پیشخوان دولت استفاده می شود.

اسکنر اثر انگشت اسکنر اثر انگشت

اسکنر های تک انگشتی سوپریما

اسکنر اثر انگشت سوپریما برای ورود و خروجها و تایید اولیه هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد. سیستم های احراز هویت تک انگشتی سوپریما در بانکها و محل های ثبت نام بی نظیر است و می توان برای تایید دریافت چکريال فرم ثبت نام و… استفاده کرد. هنگام استفاده از لوازم مجهز به سنسور سوپریما اصلا نیازی نیست که اوپراتور بخواهد انگشتان فرد را کنترل کند چرا که هوشمند بودن محل صفحه انگشتان خود حکم یک اوپراتور را دارد. پس با دلی آرام و ضمیری مطمئن می توانید از فرد تاییدیه دریافت نمایید.

از نمونه تک انگشتی می شود به  bio mini plus  و یا bio mini slim   که این مدل جدیدترین کلاس سنسور اثر انگشت است اشاره کرد. مدل دیگر اسکنر که بخاطر ویژه بودن مکانیزم آن برای پیشخوان دولت مورد استفاده قرار می گیرد.

اسکنر اثر انگشت اسکنر اثر انگشت

۲ اسکنر اثر انگشت ایرانی با سنسور کره ای

و اما نوبتی هم که  باشد نوبت به اسکنر اثر انگشت ایرانی می رسیم. ۲ مدلی که این روزها پرطرفدار شده است و به جرات می توانیم بگوییم هم از نظر قیمت و هم کیفیت واقعا مقرون به صرفه است سیستم تایید هویت  combo+300s  با قابلیت پد امضا، و کارت ملی و دیگری  combo plus300 با امکان کارت ملی و کد. این ۲ اگر چه تولید داخل است اما سنسور آن تولید سوپریمای کره جنوبی است.

اسکنر اثر انگشت اسکنر اثر انگشت

هادی اسدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127147035

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Ctrl_taradod@

instagram icon اینستاگرام: Ctrl_taradod@

email icon ایمیل: amniatsazi@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید